شوراي هماهنگي ترافيک شهرستان بروجن

کد خبر: 178451 تاریخ انتشار: 1401/04/22
نمایش: 380
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن، با بيان اينکه اصل و مبناي شوراي هماهنگي ترافيک، فرهنگ سازي و آموزش است گفت: بايد به اين دو مقوله توجه ويژه‌اي شود.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، جلسه شوراي هماهنگي ترافيک شهرستان بروجن به رياست فتاح کرمي، سرپرست فرمانداري بروجن و با حضور ساير اعضا در محل فرمانداري برگزار شد.
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن، با بيان اينکه اصل و مبناي شوراي هماهنگي ترافيک، فرهنگ سازي و آموزش است گفت: بايد به اين دو مقوله توجه ويژه‌اي شود و برگزاري مستمر جلسات شوراي ترافيک شهرستان نقش بسزايي در برطرف کردن مشکلات ترافيکي دارد.
فتاح کرمي افزود: دستگاه‌هاي متولي بويژه شهرداري‌ها و اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌اي با همکاري و هماهنگي اهتمام جدي در راستاي حل مسائل و مشکلات ترافيکي شهرستان داشته باشند.
اصلاح و بازسازي مسير بلوار ساحلي از ميدان نبوت تا ميدان سلامت، خط کشي و رنگ آميزي معابر شهر بروجن، نصب علائم راهنمايي و رانندگي و سرعت‌کاه در جاده سياسرد، ساماندهي تاکسي‌هاي مسير نقنه- بروجن، بررسي ورودي و خروجي پارک‌ها در خصوص ممانعت از ورود موتور سيکلت و انجام اقدامات لازم و...از موضوعات مهم مطرح شده در اين جلسه بود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08