فرماندهي انتظامي شهرستان بروجن منصوب شد

کد خبر: 178472 تاریخ انتشار: 1401/04/25
نمایش: 863
اخبار
سرهنگ دوم کورش صفيان به عنوان فرمانده انتظامي شهرستان بروجن منصوب شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، با حضور سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن، فرماندهي انتظامي استان، جمعي از مسئولان استاني و شهرستاني فرماندهي انتظامي جديد شهرستان بروجن منصوب شد.
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: امنيت، آرامش امروز را مديون سبز پوشان نيروي انتظامي هستيم که به صورت شبانه روز براي حفظ آسايش مردم تلاش مي‌کنند.
فتاح کرمي با اشاره به ظرفيت‌هاي فراوان شهرستان بروجن و تردد روزانه ۳۵ هزار خودرو سبک و سنگين از محورهاي مواصلاتي بر ارتقاي چارت سازماني نيروي انتظامي، پليس راهور و پليس راه اين شهرستان تاکيد کرد.
کرمي با تشکر از اقدامات صورت گرفته در حوزه انتظامي شهرستان، با بيان اينکه احداث و راه‌اندازي پاسگاه‌هاي ايست و کنترل به مقابله با توزيع مواد مخدر، جلوگيري از حمل کالاي قاچاق و کنترل تردد کمک خواهد کرد خواستار ارتقاي پاسگاه دوراهان در بخش گندمان شد.
گفتني است با پيشنهاد سردار منوچهر امان اللهي، فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري و طي صدور حکمي از سوي فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران، سرهنگ دوم کورش صفيان به عنوان فرمانده انتظامي شهرستان بروجن منصوب و از خدمات سرهنگ مسلم احمدي تقدير شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08