ستاد پيشگيري، هماهنگي و فرماندهي عمليات پاسخ به بحران شهرستان بروجن

کد خبر: 178600 تاریخ انتشار: 1401/05/06
نمایش: 339
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن: تمامي دستگاه‌هاي عضو ستاد آمادگي کامل به منظور مقابله با حوادث احتمالي را داشته باشند و اقدامات و برنامه ريزي هاي لازم در اين خصوص با جديت انجام پذيرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در جلسه ستاد پيشگيري، هماهنگي و فرماندهي عمليات پاسخ به بحران اين شهرستان گفت: تمامي دستگاه‌هاي عضو ستاد آمادگي کامل به منظور مقابله با حوادث احتمالي را داشته باشند و اقدامات و برنامه ريزي‌هاي لازم در اين خصوص با جديت انجام پذيرد.
فتاح کرمي اظهار کرد: با توجه به وقوع بارندگي و شرايط ناپايدار جوي اعضا ستاد ضمن آمادگي کامل و سرکشي از محل حوزه ماموريت خود نسبت به رفع نواقص، موانع احتمالي و برقراري کشيک اقدام نمايند.
وي تأکيد کرد: ادارات آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و اوقاف و امور خيريه هماهنگي لازم را جهت اسکان اضطراري در مدارس، مساجد و سالن‌هاي ورزشي به عمل آورند.
کرمي افزود: شهرداران و دهياران نسبت به پاکسازي و لايروبي جداول، مسيل‌ها و... اقدام نمايند.
وي گفت: با توجه به اعلام هشدار در خصوص بارندگي، طوفان و احتمال تگرگ دستگاه‌هاي ذيربط نسبت به اطلاع رساني به مردم به ويژه عشاير، روستاييان، زنبورداران و... اقدام کنند.
رئيس هواشناسي شهرستان بروجن گفت: ورود توده مونسوني به استان چهارمحال و بختياري از روز پنج‌شنبه باعث افزايش قابل توجه حجم بارندگي در کليه نقاط استان به‌ويژه شرق و جنوب شرق شامل شهرستان‌هاي بروجن و خانميرزا خواهد شد. 
بادست اظهار کرد: تمرکز بارش‌ها در شهرستان بروجن براي روستاي امام‌قيس و بخش‌هايي از بخش مرکزي، پيش‌بيني بارش 25 تا 45 ميلي‌متري بوده و با تقويت سامانه بارشي طي روزهاي آينده تا 72 ميلي‌متر دور از انتظار نخواهد بود. 
وي افزود: با توجه به اعلام وضعيت نارنجي هواشناسي، از نزديک شدن به مسيل‌ها و رودخانه‌هاي دائمي و فصلي در چند روز آينده خودداري شود.
گفتني است با حضور اعضاي ستاد پيشگيري، هماهنگي و فرماندهي عمليات پاسخ به بحران شهرستان از مسيل شهرک الهيه بازديد ميداني به عمل آمد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08