هفدهم مردادماه، روز خبرنگار

کد خبر: 178754 تاریخ انتشار: 1401/05/15
نمایش: 438
اخبار
فتاح کرمي، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در پيامي ضمن تسليت فرا رسيدن تاسوعا و عاشوراي حسيني و شهادت مظلومانه حضرت سيدالشهدا و ۷۲ تن از ياران با وفاي ايشان، هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را گرامي داشت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، متن فتاح کرمي به شرح زير است: 

بسمه تعالي
هفدهم مردادماه يادمان شهادت مظلومانه شهيد محمود صارمي خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي و روز خبرنگار، يادآور رشادت‌ها و مجاهدت‌هاي زنان و مردان با بصيرتي است که با هدف روايت حقيقت، بيرق بزرگ آگاهي بخشي را بر دوش کشيده‌اند.

روز خبرنگار روز مجاهداني است که قلم را سلاح و رسانه را سنگر دفاع از استقلال، آزادي و مقابله با زرمندان و زورمندان بريده از انسانيت و قدرت‌هاي سلطه ‏گر جهاني قرار داده‌اند.

وظيفه خطير و حساس خبرنگاري و اطلاع رساني، در توسعه فرهنگي جامعه و بسترسازي پيشرفت همه جانبه نقشي ارزشمند و بي بديل دارد و خبرنگاران وجدان بيدار جامعه و تصويرگر حوادث زمانه‌اند؛ بصيرت افزايي و ارتقاء سطح آگاهي جامعه مهمترين دغدغه‌ اين انديشمندان صاحب قلم است.

 اينجانب ضمن تسليت فرا رسيدن تاسوعا و عاشوراي حسيني و شهادت مظلومانه حضرت سيدالشهدا و ۷۲ تن از ياران باوفاي ايشان و گراميداشت ياد و خاطره  شهداي والا مقام حوزه خبر و اطلاع رساني بويژه شهيد صارمي،‌ پيشاپيش فرارسيدن روز خبرنگار را به تمام خبرنگاران، اصحاب رسانه، خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رساني و فعالان عرصه خبر شهرستان بروجن تبريک و تهنيت عرض نموده و اميدوارم در انجام اين مسئوليت سنگين و خطير همواره موفق و سربلند باشيد.
    
فتاح کرمي
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن                

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08