داوطلبان هلال احمر، پرچمداران خدمت صادقانه

کد خبر: 178802 تاریخ انتشار: 1401/05/20
نمایش: 441
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: داوطلبان جمعيت هلال احمر پرچمداران خدمت صادقانه و بي‌منت هستند که در بحران‌ها و عرصه‌هاي مختلف بي ادعا به مردم خدمت مي‌کنند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، آيين تجليل از مدير عامل سابق جمعيت هلال احمر چهارمحال و بختياري توسط اعضا و داوطلبان جمعيت هلال احمر شهرستان بروجن برگزار شد.
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن ضمن قدرداني از خدمات خالصانه و ارزنده ايرج کياني، مدير عامل سابق جمعيت هلال احمر استان گفت: خدمات خالصانه و ايثارگرانه داوطلبان و امدادگران جمعيت هلال احمر بر کسي پوشيده نيست.
فتاح کرمي اظهار کرد: مجموعه هلال احمر خدمت به مردم را مهمترين اولويت کاري و مأموريت خود مي‌داند و با همه توان و بدون هيچ چشمداشتي داوطلبانه در صحنه حاضر مي شوند.
 کرمي همچنين از امدادرساني و زحمات نيروهاي امدادي و داوطلب جمعيت هلال احمر شهرستان بروجن در سيل و بارندگي‌هاي اخير تشکر و قدرداني کرد.
ايرج کياني، مدير عامل سابق جمعيت هلال احمر چهارمحال و بختياري ضمن تقدير از زحمات تمامي پرسنل جمعيت هلال احمر، خدمت در جمعيت را علاقه‌اي قلبي عنوان کرد و گفت: همه ما در هر جايگاهي خدمتگزار مردم هستيم.
گفتني است؛ در اين مراسم فتاح کرمي، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن عضو  افتخاري جمعيت هلال احمر شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08