بکارگيري معتادان بهبود يافته در واحد توليدي بروجن

کد خبر: 178902 تاریخ انتشار: 1401/05/31
نمایش: 400
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: توانمندسازي بهبود يافتگان از اعتياد و اشتغالزايي براي آنان نقش مهمي در اثربخشي برنامه‌هاي پيشگيري و مقابله با اعتياد به مواد مخدر دارد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فتاح کرمي، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن و اعضاي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان ضمن بازديد از واحد توليدي عدالت گاز در شهرک صنعتي بروجن ازمديريت اين واحد به منظور ايجاد اشتغال و به کارگيري بهبود يافتگان در اين واحد توليدي تقدير کردند.
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: اين واحد توليدي از سال ۸۹ در حوزه توليد مصنوعات فلزي و گازي فعاليت خود را آغاز کرده و زمينه اشتغال ۲۳ نفر بهبود يافته را فراهم کرده است.
رئيس شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجن ضمن تقدير از مديريت اين واحد توليدي گفت: توانمندسازي بهبود يافتگان از اعتياد و اشتغالزايي براي آنان نقش مهمي در اثربخشي برنامه‌هاي پيشگيري و مقابله با اعتياد به مواد مخدر دارد.
فتاح کرمي تخصيص تسهيلات سرمايه در گردش، تأمين زمين مورد نياز جهت توسعه فرآيند توليد را از مشکلات اين واحد توليدي عنوان کرد و گفت: از طريق نهادهاي ذيربط و کميته‌هاي مربوطه دغدغه و مطالبات پيگيري خواهد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08