احداث بزرگترين مجتمع گلخانه‌اي چهارمحال و بختياري در شهرستان بروجن

کد خبر: 178908 تاریخ انتشار: 1401/06/01
نمایش: 760
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: فاز اول مجتمع گلخانه‌اي شهر سفيددشت در زميني به مساحت ۶ هکتار با ظرفيت توليد يکهزار و ۲۰۰ تن و با پيشرفت فيزيکي ۵۴ درصد در حال احداث است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در بازديد از مجتمع گلخانه‌اي آقاي غلامرضا فاضل در شهر سفيددشت گفت: فاز اول اين مجتمع شامل گلخانه سبزي و صيفي در زميني به مساحت ۶ هکتار با ظرفيت توليد ۱۲۰۰ تن و با پيشرفت فيزيکي ۵۴ درصد در حال احداث است.
فتاح کرمي اظهار کرد: طرح توسعه‌اي اين مجتمع طي چشم انداز ۵ ساله به ۳۰هکتار سطح مفيد گلخانه‌اي افزايش يافته و ظرفيت توليد به ۶ هزار تن خواهد رسيد.
کرمي با بيان اينکه اين طرح با تسهيلات ۴۶ ميليارد توماني و آورده ۱۴ ميلياردي انجام مي‌شود افزود: پس از بهره‌برداري زمينه اشتغالزايي براي ۳۰۰ نفر فراهم مي‌شود.
وي افزود: ايجاد زيرساخت‌هاي لازم از قبيل تأمين آب، برق، گازرساني و... در دستور کار قرار داشته و در چشم‌اندازي 5 ساله شهرستان بروجن به قطب گلخانه‌اي چهارمحال و بختياري تبديل خواهد شد.
گفتني است همچنين با حضور سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن، بخشدار مرکزي و مدير جهاد کشاورزي اين شهرستان از طرح مجتمع کشت و صنعت گياهان دارويي در شهر سفيددشت بازديد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08