ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و آغاز هفته دولت گرامي باد

کد خبر: 178910 تاریخ انتشار: 1401/06/02 07:55:00
نمایش: 458
اخبار
فتاح کرمي، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در پيامي با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان دولت، رجايي و باهنر، فرا رسيدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد تبريک گفت.
 به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، متن پيام به شرح زير است:

بسمه تعالي
دوم تا هشتم شهريور ماه که با نام و ياد شهيدان والامقام رجائي و باهنر مزين و با عنوان «هفته دولت» نامگذاري شده، يادآور ماندگاري بزرگ مرداني است که خدمتگزاري بي ادعا سيره، منش و روش آنان بود.
شهيدان رجايي و باهنر، نمادي ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسير پيشرفت و سرافرازي در تاريخ پر افتخار انقلاب شکوهمند ايران اسلامي و نيز تجلي راستين از روحيه خدمتگزاري بي منت و خالصانه به مردم هستند.
هفته دولت فرصتي است تا نيروهاي خدوم دولت در تجديد پيمان با شهيدان رجايي و باهنر افق‌هاي تازه‌اي از پيشرفت و توسعه را طراحي و همدلي و همزباني را به منصه ظهور رسانده و زمينه‌هاي رشد و پيشرفت روزافزون کشور در حيطه‌هاي مختلف به ويژه در زمينه گسترده شدن روحيه اميد در دل تمامي ايرانيان را فراهم آورند.
اينجانب، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي والامقام دولت، رجائي و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان، کارمندان خدوم و متعهد به ويژه کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان بروجن تبريک عرض نموده؛ توفيق روزافزون همگان و ادامه راه شهداي والامقام را از درگاه معبود بي‌همتا مسئلت مي‌نمايم.
فتاح کرمي
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08