سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن:

هفته دولت فرصت مغتنمي براي تبيين خدمات نظام جمهوري اسلامي براي مردم است

کد خبر: 178935 تاریخ انتشار: 1401/06/04
نمایش: 372
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: هفته دولت فرصت مغتنم براي بيان دستاوردهاي دولتمردان و تجديد ميثاق با آرمان‌هاي امام راحل (ره) و شهيدان رجايي و باهنر است.
 به گزارش روابط عمومي فرمانداري، همزمان با سومين روز از هفته دولت، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در جمع نمازگزاران ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و همه شهيدان دولت و نظام انقلاب اسلامي و آرزوي توفيق براي همه خدمتگزاران جمهوري اسلامي گفت: هفته دولت فرصت مغتنم براي بيان دستاوردهاي دولتمردان و تجديد ميثاق با آرمان‌هاي امام راحل (ره) و شهيدان رجايي و باهنر است.
فتاح کرمي اظهار کرد: اين هفته فرصتي براي تجديد بيعت خدمتگزاران مردم در دولت با مردم عزيزي است که با وجود انواع فشارها، نواقص، تحريم‌هاي‌ناجوانمردانه و... همواره با صلابت پاي آرمان‌هاي رفيع انقلاب و امام (ره) ايستاده‌اند و ارزش‌هاي اصيل آن را صيانت و حراست نموده و مي‌نمايند.
 کرمي گفت: به نمايندگي از تمام دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان، با شما مردم عزيز پيمان مي‌بنديم که در جهت رشد، توسعه و پيشرفت شهرستان و خدمتگزاري بي منت و صادقانه از هيچ کوششي دريغ ننماييم
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در ادامه گفت:  در هفته دولت امسال، 52 طرح و پروژه با اعتبار 371 ميليارد و 939 ميليون تومان در هشت کاربري مختلف از جمله مسکن، ورزشي، صنعتي، خدماتي، زير ساختي و... با اشتغالزايي 73 نفر افتتاح و کلنگ زني خواهد شد.
فتاح کرمي  با بيان اينکه ۲۳ هزار و ۴۹۰ ميليارد ريال در سفر رئيس‌جمهور به چهارمحال و بختياري براي شهرستان بروجن مصوب شد تأکيد کرد: ابلاغ و جذب اين اعتبارات تحول بزرگي در بخش‌هاي مختلف اين شهرستان ايجاد مي‌کند.
 کرمي با اشاره به رشد ۶۶ درصدي اعتبارات تملک دارايي‌هاي سرمايه‌اي شهرستان بروجن در سال‌جاري افزود: امسال ۷۷۲ ميليارد و ۹۴۱ ميليون ريال اعتبار در ۲۳ فصل و براي تکميل و بهره‌برداري از ۱۴۰ طرح عمراني و خدماتي اين شهرستان اختصاص داده شد.
سرپرست فرمانداري بروجن گفت: عبور روزانه 30 هزار دستگاه خودروي سبک و سنگين و واقع‌شدن 40 درصد از آزادراه‌هاي استان در بروجن محورهاي مواصلاتي اين شهرستان را در جايگاه ويژه‌اي از حمل و نقل عمومي کشور قرار داده است و هم‌اکنون ۸۰ درصد طرح‌هاي شرکت زيرساخت در چهارمحال و بختياري مربوط به اين شهرستان است.
فتاح کرمي افزود: تردد روزانه 600 خودروي شوتي (حامل کالاي قاچاق) در جاده‌ها نيز ضمن کاهش امنيت عبور و مرور، زمينه گلايه‌مندي مردم را فراهم نموده که در همين راستا عمليات احداث پاسگاه ايست و بازرسي کردشامي در کيلومتر 40 از محور بروجن به خوزستان آغاز شده و طي دو سال گذشته 5 ميليارد و 600 ميليون تومان اعتبار داشته است.
وي تاکيد کرد: پليس‌راه بروجن به خوزستان نيز تا پايان امسال تکميل و بهره‌برداري خواهد شد تا شاهد افزايش بيش از پيش ايمني در محورهاي مواصلاتي باشيم.
فتاح کرمي گفت: امسال براي تکميل و بهره‌برداري از ساختمان پزشکي‌قانوني شهرستان بروجن ۴۵ ميليارد ريال از محل اعتبارات تملک دارايي‌هاي سرمايه‌اي و ۸۰ ميليارد ريال از اعتبارات مصوب سفر رييس‌جمهور به چهارمحال و بختياري اختصاص يافت.
سرپرست فرمانداري بروجن به اختصاص ۳۳ ميليارد ريال براي تکميل ۲۳ خانه عالم در اين شهرستان اشاره و تصريح کرد: امسال ۵۰ ميليارد ريال اعتبار از تملک دارايي‌هاي سرمايه‌اي و ۳۲۰ ميليارد ريال از اعتبارات سفر رييس‌جمهور به استان براي طرح‌هاي فرهنگي اين شهرستان اختصاص پيدا کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08