افتتاح و کلنگ‌زني ۵۲ پروژه در شهرستان بروجن

کد خبر: 178999 تاریخ انتشار: 1401/06/08 13:22:46
نمایش: 998
اخبار
سرپرست فرمانداري بروجن گفت: امسال در هفته دولت در اين شهرستان ۵۲ طرح و پروژه افتتاح و کلنگ‌زني شد.

فتاح کرمي هشتم شهريورماه در آئين افتتاحيه طرح‌هاي هفته دولت در شهرستان بروجن با اشاره به اينکه هفته دولت فرصتي براي تجديد بيعت مسئولان با مردم است، اظهار کرد: دستگاه‌هاي اجرايي با تمام توان و ظرفيت در خدمت مردم هستند و تلاش خواهند کرد تا با کار جهادي مشکلات را مرتفع کنند.
 

سرپرست فرمانداري بروجن گفت: اين شهرستان داراي ويژگي‌هاي مهم براي توسعه استان بوده و اين شهرستان در صنعت، ترانزيت کالا، بزرگراه‌ها و گردشگري  مقام اول را به خود اختصاص داده است.
 

وي با اشاره به اينکه شاهد افتتاح گلخانه در شهرستان بروجن بوديم، افزود: وعده مي‌دهيم که اين شهرستان به قطب توليد محصولات گلخانه‌اي در استان تبديل شود.
 

کرمي با بيان اينکه براي حرکت در مسير توسعه نيازمند دو امر مهم هستيم، عنوان کرد: براي اجراي هر طرح و پروژه‌اي نيازمند اعتبار هستيم، بالاي ۲۰۰ طرح نيمه‌تمام در شهرستان بروجن وجود دارد، خوشبختانه در سفر رياست جمهوري به چهارمحال و بختياري ۲۳۴۹ ميليارد تومان اعتبار به اين شهرستان اختصاص پيدا کرده است که اميدواريم با تخصيص حداکثري شاهد تکميل طرح‌هاي نيمه‌تمام باشيم.
 

سرپرست فرمانداري بروجن افزود: در بحث اعتبارات تملک دارايي‌هاي سرمايه‌اي نيز امسال اعتبارات شهرستان، ۶۶ درصد در مجموع رشد داشت و به عدد ۷۷۳ ميليارد تومان براي ۱۴۰ طرح و پروژه رسيد.
 

وي در پايان عنوان گفت: امسال در هفته دولت ۵۲ طرح و پروژه در شهرستان بروجن افتتاح و کلنگ‌زني شد که پروژه‌هاي افتتاح شده براي ۷۳ نفر به‌صورت مستقيم اشتغالزايي ايجاد کرد، براي تکميل اين پروژه‌ها بالغ بر ۳۷۲ ميليارد تومان هزينه شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08