همزمان با هفتمين روز از هفته دولت‌ و با حضور استاندار؛

۴۱ طرح عمراني در شهرستان بروجن به بهره‌برداري رسيد + تصاوير

کد خبر: 179002 تاریخ انتشار: 1401/06/08
نمایش: 356
اخبار
فتاح کرمي، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: همزمان با هفتمين روز از هفته دولت ۴۱ طرح عمراني در بخش‌هاي مختلف به بهره‌برداري رسيد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، استاندار چهارمحال و بختياري در آيين افتتاح، بهره‌برداري و کلنگ‌زني طرح‌هاي هفته دولت سال‌جاري شهرستان بروجن با گرامي‌داشت هفته دولت و ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر گفت: مديران و مسئولان بايد در خدمت‌رساني به مردم اين ۲شهيد بزرگوار را الگوي خود قرار دهند چرا که رفتار، کارکرد و گفتار مسئولان از سوي مردم همواره رصد مي‌شود.
غلامعلي حيدري تأکيد کرد: تبيين دستاوردهاي انقلاب اسلامي با هدف اُميدآفريني بين قشرها و گروه‌هاي مختلف در دستور کار مديران باشد تا بتوان هجمه‌هاي سنگين دشمن را کاهش داد.
وي افزود: دولت در يک‌سال اخير فعاليت‌هاي گسترده‌اي در سطح بين‌المللي، ملي و استاني انجام داده و باعث ارتقاي شاخص‌هاي مختلف شده است.
حيدري يکي از راهبردهاي اساسي دولت را زنده نگه‌داشتن ارزش‌هاي انقلاب اسلامي اعلام و تصريح کرد: برجسته‌سازي گفتمان انقلاب اسلامي در کنار خدمات قابل ارائه به مردم و تهيه پيوست فرهنگي براي تمامي طرح‌ها مورد توجه همگان باشد.
استاندار چهارمحال و بختياري نگاه به آموزش و پرورش در دولت کنوني را نگاهي همراه با تفکر ارزشي دانست و اظهار داشت: دولت در يک‌سال اخير توجه به وضعيت بهداشت، واکسيناسيون گسترده، بيمه شدن پنج ميليون نفر، رتبه‌بندي معلمان، تجارت خارجي و تعاملات جهاني را به‌طور جدي پيگيري و اجرايي کرد.
 سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در آيين افتتاحيه طرح‌هاي عمراني اين شهرستان گفت: همزمان با هفتمين روز از هفته دولت ۴۱ طرح عمراني در بخش‌هاي مختلف به بهره‌برداري رسيد.
فتاح کرمي اظهار کرد: براي اجراي اين طرح‌ها با کاربري هاي کشاورزي، گردشگري، زيرساخت، خدماتي، اداري، صنعتي، ورزشي و مسکوني افزون بر سه هزار و ۳۷۲ ميليارد و ۵۰۱ ميليون ريال از سوي ۱۴ دستگاه اجرايي هزينه شده است که با بهره‌برداري از طرح‌هاي عمراني شهرستان بروجن زمينه اشتغال مستقيم ۷۳ نفر فراهم شد.
 کرمي تاکيد کرد: به‌مناسبت هفته دولت همچنين عمليات اجرايي ۱۱ طرح عمراني جديد از سوي ۵ دستگاه اجرايي در شهرستان بروجن آغاز شد که براي اجراي اين طرح‌ها ۳۴۸ ميليارد و ۳۹۰ ميليون ريال اعتبار هزينه مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08