سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن:

هفته تعاون بهترين فرصت براي تبيين نقش تعاوني‌ها در اقتصاد

کد خبر: 179050 تاریخ انتشار: 1401/06/13
نمایش: 444
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: هفته تعاون بهترين فرصت براي تبيين نقش ارزشمند تعاوني‌ها در ايجاد اشتغال، توليد، اقتصاد کشور و معرفي توانمندي‌هاي آنان است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، همزمان با روز تعاون، فتاح کرمي، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن با حضور در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي شهرستان با سرپرست و کارکنان اين اداره ديدار و گفتگو کرد.
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن ضمن تبريک روز تعاون گفت: هفته تعاون بهترين فرصت براي تبيين نقش ارزشمند تعاوني‌ها در ايجاد اشتغال، توليد، اقتصاد کشور و معرفي توانمندي‌هاي آنان است.
فتاح کرمي اظهار کرد: در اين شهرستان 600 تعاوني فعال وجود دارد که نزديک به 4هزار نفر عضو اين تعاوني‌ها هستند.
کرمي گفت: يکي از بهترين راهکارهاي رونق اقتصادي و ايجاد اشتغال توجه و حمايت از شرکت‌هاي تعاوني بوده و در اين زمينه بايد تلاش کرد تا اعتماد مردم جهت ايجاد شرکت‌هاي تعاوني افزايش يابد.
وي افزود: آگاهي بخشي جامعه در اين حوزه يکي از راه‌هاي موثر در جذب مردم و تقويت تعاوني‌ها است که نيازمند اطلاع رساني دقيق به جامعه، آموزش و نظارت مي‌باشد.
حسين ميرزايي، سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي شهرستان بروجن نيز در اين ديدار گزارشي در خصوص وضعيت شرکت‌هاي تعاوني و مسائل و مشکلات مربوطه ارائه کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08