سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن:

توجه به مطالبات مردم در اولويت مديران شهرستان بروجن قرار گيرد

کد خبر: 179078 تاریخ انتشار: 1401/06/15
نمایش: 497
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: توجه به مطالبات مردم در مناطق روستايي از اولويت‌هاي مديران ادارات و دستگاه‌هاي خدمات رسان بوده که در اين راستا بايد مشکلات موجود را احصا و براي رفع آن عزم جدي داشته باشند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، به منظور بررسي و رفع مسائل و مشکلات، ميز خدمت جهادي با حضور نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي، سرپرست فرمانداري، فرماندهي ناحيه مقاومت بسيج و جمعي ديگر از مسئولان شهرستاني و بخش در  روستاهاي سوليجان، له دراز و چشمه علي برگزار شد.
سرپرست فرماندار شهرستان بروجن بر ضرورت خدمت رساني، بررسي و رفع مشکلات روستاهاي اين شهرستان تأکيد کرد و گفت: توجه به مطالبات مردم در مناطق روستايي از اولويت‌هاي مديران ادارات و دستگاه‌هاي خدمات رسان بوده که در اين راستا بايد مشکلات موجود را احصا و براي رفع آن عزم جدي داشته باشند.
فتاح کرمي عمده مطالبات مطرح شده در اين نشست‌ها را در خصوص آب شرب روستايي، اجراي طرح هادي و ساماندهي گلزار شهداي روستاي سوليجان، تکميل زيرگذر چشمه علي-له دراز-سوليجان، رفع تداخلات اراضي ملي و مستثنيات روستاي له داز، اجراي شبکه تأمين برق باغ‌هاي روستاي چشمه علي، پيگيري مجوز پمپاژهاي آب در روستاهاي سوليجان و چشمه علي و... عنوان کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08