بسيج سازندگي در هر عرصه‌اي براي کمک به مردم پيشقدم بوده است

کد خبر: 179161 تاریخ انتشار: 1401/06/24
نمایش: 431
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن با بيان اينکه کار جهادي برخاسته از تفکر خدمت رساني و عدالت محوري است گفت: گروه‌هاي جهادي متعلق به انقلاب و مردم هستند و دغدغه آنها معيشت، اقتصاد و حل مشکل مردم است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در جلسه قرارگاه بسيج سازندگي اين شهرستان با بيان اينکه کار جهادي برخاسته از تفکر خدمت رساني و عدالت محوري است گفت: گروه‌هاي جهادي متعلق به انقلاب و مردم هستند و دغدغه آنها معيشت، اقتصاد و حل مشکل مردم است.
فتاح کرمي ضمن تقدير و تشکر از فعاليت‌هاي انجام شده بسيج سازندگي اين شهرستان اظهار کرد: از سال گذشته تا کنون ۱۰۹ نفر از متقاضيان تسهيلات مشاغل خانگي و کارگاه‌هاي توليدي جهت دريافت تسهيلات (حدود ۲۱ ميليارد و ۸۰۰ ميليون ريال) به بانک‌هاي عامل معرفي شده‌اند.
کرمي تشکيل ۳۸ صندوق قرض الحسنه محله محور با پرداخت ۱۰۹۸ فقره تسهيلات را از ديگر فعاليت‌هاي شاخص بسيج سازندگي ناحيه بروجن عنوان کرد.
وي افزود: برگزاري دوره‌هاي آموزشي براي ۴۹۵ نفر در رشته‌هاي مختلف(پرورش دام، زنبور عسل، کشت گياهان دارويي و...) با همکاري جهاد کشاورزي و سازمان فني و حرفه‌اي، همکاري با جهاد کشاورزي در قالب طرح شهيد همداني جهت اجراي پروژه‌هاي (انتقال آب، احداث استخر ذخيره آب، احياي قنوات جهت کاهش اثرات خشکسالي)، همکاري با کميته امداد جهت احداث و تعمير مسکن مددجويان و همکاري در احداث و مرمت ۵ باب مسجد، همکاري با شبکه بهداشت و درمان در طرح شهيد حاج قاسم سليماني براي مقابله با کرونا، توزيع کمک‌هاي مومنانه و بسته‌هاي معيشتي و ... از ديگر اقدامات بسيج سازندگي از سال گذشته تا‌کنون در شهرستان بروجن است.
فتاح کرمي گفت: اميد است با توجه به ظرفيت‌ها و توانمندي‌ها در اين شهرستان بتوانيم با حمايت و همکاري بسيج سازندگي در راستاي توسعه و حل مشکلات اين شهرستان حرکت کنيم.
مسئول بسيج سازندگي سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع)  چهارمحال و بختياري گفت: بسيج سازندگي از اول انقلاب در هر عرصه‌اي که موردنياز کشور بوده است براي کمک به مردم پيشقدم بوده‌ است.
سرهنگ فولادي افزود: بسيج سازندگي با فرهنگ و تفکر بسيجي و عمل به منويات فرماندهي معظم کل قوا در جهت تحقق آرمان‌هاي اصيل انقلاب اسلامي همچون محروميت زدايي، کمک به مستضعفين و حل مشکلات گام برمي‌دارد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08