۷۷.۶ درصد جمعيت شهرستان بروجن زير پوشش شبکه فاضلاب شهري/ تکميل پروژه‌هاي فاضلاب نيازمند ۱۶۰ ميليارد تومان اعتبار است

کد خبر: 179357 تاریخ انتشار: 1401/07/20
نمایش: 435
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: ۷۷.۶ درصد جمعيت شهرستان بروجن زير پوشش شبکه فاضلاب شهري است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: سيستم جمع آوري فاضلاب در شهر بروجن از خرداد ۷۴ تکميل شده و در حال حاضر داراي پوشش ۱۰۰ درصدي و ۲۵ هزار و ۱۳۷ مشترک است.
فتاح کرمي اظهار کرد: شبکه فاضلاب در شهر نقنه به طول ۶۰ کيلومتر و ۴ هزار و ۲۹۴ اشتراک در سال ۸۴ به شبکه جمع آوري فاضلاب شهر بروجن متصل شده است.
کرمي افزود: تصفيه خانه فاضلاب شهر گندمان با طول ۳۶.۵ کيلومتر شبکه جمع آوري فاضلاب، طول خط انتقال ۱.۵ کيلومتر و ظرفيت يک هزار متر مکعب در روز در شهريور ماه ۹۸ با حضور وزير نيرو تکميل شده و در حال بهره‌برداري است.
سرپرست فرمانداري بروجن با بيان اينکه تصفيه خانه شهر بلداجي ۸۵ درصد پيشرفت فيزيکي دارد گفت: براي تکميل اين طرح به ۲۵ ميليارد تومان اعتبار نياز است که با تأمين اعتبار در دهه فجر به بهره‌برداري مي‌رسد.
کرمي افزود: ۳ کيلومتر اجراي شبکه جمع آوري فاضلاب بلوار وليعصر شهر بلداجي نيز در حال اجرا است.
فتاح کرمي گفت: مطالعات فاز ۲ تصفيه خانه و شبکه جمع آوري فاضلاب شهر سفيددشت با مشاور انعقاد قرارداد شده و مجوز ماده ۲۳ اخذ شده است.
وي اظهار کرد: اعتبار مورد نياز اين طرح بيش از ۵۰ ميليارد تومان برآورد شده که در صورت تأمين اعتبار مورد نياز به زودي عملياتي خواهد شد.
فتاح کرمي با بيان اينکه تصفيه خانه شهر فرادنبه ۶۵ درصد پيشرفت فيزيکي دارد گفت: پيمانکار اين طرح در حال نصب تجهيزات الکترومکانيکال است.
کرمي افزود: ۷۲ ميليارد تومان جهت تکميل تأسيسات شبکه جمع آوري فاضلاب شهر فرادنبه مورد نياز است.
وي اظهار کرد: شبکه جمع آوري فاضلاب مورد نياز در شهر فرادنبه ۵۳ کيلومتر است که ۳۳ کيلومتر آن اجرا شده است.
سرپرست فرمانداري بروجن گفت: اجراي شبکه جمع آوري فاضلاب به طول ۱۵۰۰ متر در فاز يک محله الهيه با اعتبار ۲ و نيم ميليارد تومان در حال انجام است.
فتاح کرمي افزود: ۳ کيلومتر باقي مانده اجراي شبکه جمع آوري فاضلاب فاز ۲ محله الهيه در صورت تأمين اعتبار ۱۰ ميليارد توماني اجرا و تکميل خواهد شد.
مدير عامل شرکت آب و فاضلاب چهار محال و بختياري با بيان اينکه پوشش شبکه فاضلاب در سطح استان چهارمحال و بختياري ۶۵.۷ درصد است گفت: شهرستان بروجن در ايجاد و توسعه شبکه‌هاي فاضلاب و تصفيه خانه در استان پيشتاز بوده است.
محمدي افزود: با تأمين اعتبار بيش از ۱۶۰ ميليارد تومان، جمعيت زير پوشش فاضلاب در اين شهرستان به ۱۰۰ درصد خواهد رسيد.

مولف: زینب خدیوی
خبرنگار :زینب خدیوی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08