اختصاص 13 ميليارد تومان براي انجام اقدامات آبخيزداري در شهرستان بروجن

کد خبر: 179419 تاریخ انتشار: 1401/07/29 11:25:11
نمایش: 436
اخبار
نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي گفت: امسال 13 ميليارد تومان براي ساخت 11 بند و مطالعات آبخيزداري در اين شهرستان اختصاص يافته است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، حجت‌الاسلام اميرقلي جعفري در نشست جمع‌بندي مصوبات سفر معاون وزيرجهادکشاورزي و هيئت همراه به بروجن گفت: امسال 13 ميليارد تومان براي ساخت 11 بند و مطالعات آبخيزداري در اين شهرستان اختصاص يافته است.
نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: اين شهرستان پيشاني خشکسالي چهارمحال و بختياري است در حالي که در آمايش سرزميني استان توسعه کشاورزي و دامپروري به عنوان بزرگترين پتانسيل مطرح شده است.
وي افزود: ما محدوديت آب داريم بايد تدبيري انديشيده شود تا به سمت کشت‌هاي گلخانه‌اي حرکت کنيم.
جعفري اضافه کرد: شهرستان بروجن در يک مسير ترانزيتي قرار گرفته و به لحاظ اقليمي شرايط ويژه‌اي براي انبارداري ميوه و احداث سردخانه‌هاي بزرگ دارد.
وي عنوان کرد: براي مجتمع‌هاي گلخانه‌هاي در حال ساخت نياز مبرم به تأمين زيرساخت‌هايي مانند گاز داريم که عنايت ويژه مسئولان را در اين خصوص مي‌طلبد.
نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي گفت: علاوه بر اعتبارات سفر رياست جمهوري به چهارمحال و بختياري براي شهرستان اعتبارات ديگري در اين سفر مصوب شده است که بايد مورد پيگيري مسئولان استاني و شهرستاني قرار گيرد تا محقق شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08