۷۰ ميليارد ريال اعتبار تملک دارايي به بخش بلداجي اختصاص يافت

کد خبر: 179497 تاریخ انتشار: 1401/08/09
نمایش: 408
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: امسال و از محل اعتبارات تملک دارايي‌هاي سرمايه‌اي شهرستان افزون بر ۷۰ ميليارد ريال اعتبار براي پروژه‌هاي عمراني بخش بلداجي اختصاص يافت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن خواستار تلاش بيشتر مسئولان در جهت خدمت بهتر به مردم شد و گفت: مسئولان شهرستان با جديت و دلسوزي بيشتر در جهت خدمت رساني به مردم کوشا باشند.
فتاح کرمي اظهار کرد: بخش بلداجي در زمينه‌ي گردشگري، صنعت و کشاورزي ظرفيت‌هاي فراواني دارد.
کرمي با بيان اينکه توسعه گردشگري باعث رونق اقتصادي، اشتغالزايي، درآمد پايدار مي‌شود؛ افزود: تأمين زيرساخت‌هاي مورد نياز براي جذب سرمايه گذاران داخلي و خارجي به منظور سرمايه گذاري در حوزه‌هاي مختلف مورد توجه ويژه قرار گيرد.
وي با اشاره به اينکه بلداجي پايتخت گز ايران است اظهار کرد: انتظار مي‌رود مسئولان ذيربط در امر توسعه و اشتغالزايي اقدامات مهم به عمل آورده و شاهد رشد، توسعه و رونق کسب و کار مردم باشيم.
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن افزود: امسال افزون بر ۷۰ ميليارد ريال از محل اعتبارات تملک دارايي‌هاي سرمايه‌اي شهرستان براي بخش بلداجي مصوب شده است.
فتاح کرمي اظهار کرد: اين اعتبارات به فصول گردشگري، توسعه و خدمات شهري، روستايي و عشايري، فرهنگ و هنر، درمان، دين و مذهب، آب و فاضلاب، صنعت، معدن در اين بخش اختصاص داده شده است.
رئيس شوراي اداري شهرستان بروجن با بيان اينکه در سال جاري ۱۵ ميليارد و ۵۵۰ ميليون تومان از محل اعتبارات سفر رياست محترم جمهوري، ملي و استاني براي روکش آسفالت، اصلاح ميدان، روشنايي محورها و آشکارسازي نقاط حادثه خيز در بخش بلداجي مصوب شده است گفت: با تخصيص اعتبارات اجراي پروژه‌ها عملياتي خواهد شد.
 کرمي در پايان با اشاره به هفته پدافند غير عامل گفت: تمامي دستگاه‌هاي اجرايي لازم است تا در کنار يکديگر با شناسايي تهديدات در حوزه‌هاي مختلف پدافند غيرعامل، از بروز خسارات ناشي از اين حوادث پيشگيري کنند.
کرمي خواستار برگزاري دوره‌هاي آموزشي در راستاي افزايش تاب آوري مردم، کاهش تهديدات و مخاطرات اجتماعي و اقتصادي وارده به زندگي مردم شد.
گفتني است جلسه شوراي اداري شهرستان بروجن به رياست فتاح کرمي سرپرست فرمانداري و با حضور مدير کل جهاد کشاورزي و معاون اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان اعضاي شوراي اداري و اعضاي شوراي اسلامي شهر بلداجي و بخش در محل بخشداري بلداجي برگزار شد.

مولف: زینب خدیوی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08