نبايد کارها را معطل امکانات و تجهيزات کنيم

کد خبر: 179498 تاریخ انتشار: 1401/08/08
نمایش: 371
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: کار جهادي نيازمند اطلاع‌رساني جهادي است، نبايد کارها را معطل امکانات و تجهيزات کنيم، در بحران آب شهرکرد اين مسئله نمود عيني داشت و کار ۶ ماهه در کمتر از ۱۰ روز انجام شد.
غلامعلي حيدري هشتم آبان‌ماه در جلسه شوراي مرکزي روابط‌عمومي‌هاي چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه حادثه تروريستي حرم شاهچراغ قلب مردم ايران را جريحه‌دار کرد، اظهار کرد: زائران و نمازگزاران به وحشيانه‌ترين شکل ممکن ترور شدند، اين مسئله مردم را در دفاع از انقلابشان مصمم‌تر مي‌کند و شاهد محکوميت خودجوش اين اقدام توسط مردم بوديم.
استاندار چهارمحال و بختياري افزود: خون شهيدان، تروريست‌ها و حاميان آن‌ها را رسوا خواهد کرد، بايد اين پيام را صادر کنيم که دشمنان به اهداف خود نمي‌رسند و حاميان انقلاب اسلامي در ۱۳ آبان با حضور خود اين مسئله را بار ديگر به نمايش خواهند گذاشت.
وي با تاکيد بر اينکه بايد موانع اطلاع‌رساني سريع و صحيح در دستگاه‌هاي اجرايي برطرف شود، گفت: کار جهادي نيازمند اطلاع‌رساني جهادي است، نبايد کارها را معطل امکانات و تجهيزات کنيم، در بحران آب شهرکرد اين مسئله نمود عيني داشت و کار ۶ ماهه در کمتر از ۱۰ روز انجام شد.
حيدري بيان کرد: روابط‌عمومي‌ها با امکانات فعلي بايد کار جهادي انجام دهند، دشمن با قدرت رسانه از کاه کوه مي‌سازد، افسران جنگ رسانه‌اي روابط‌عمومي‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي هستند و بايد با اقدامات دشمن مقابله کنند، هنر اصلي اين است که با امکانات موجود جنگ ادراکي را آغاز کنند.
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه در دولت سيزدهم اقدامات بزرگي صورت گرفته است، عنوان کرد: توفيقات دولت بايد بيان شود، دغدغه مردم به دغدغه دولت تبديل شده است، مسئولان کلان در حوادث در بين مردم حضور پيدا کردند و اين مسئله قابل توجه است.
وي با اشاره به اينکه بسياري از پروژه‌هاي نيمه‌تمام در کشور فعال شده است، بيان کرد: بسياري از اين پروژه‌ها سال‌ها راکد بودند، اطلاعات واقعي به گوش مردم برسد.
حيدري با تاکيد بر اينکه رسانه‌ها بايد در مقابل جنگ رسانه‌اي رسالت خود را انجام بدهند، خاطرنشان کرد: دشمن نمي‌خواهد مردم شيريني حرکت شتابان جمهوري اسلامي در توسعه کشور را بچشند، مردم پاي انقلابشان ايستاده‌اند، دشمن به دنبال تجزيه کشور است و عده‌اي احساسي و هيجاني با دشمن همراهي مي‌کنند.
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه روابط‌عمومي‌ها پرچم‌دار اميدآفريني باشند، ادامه داد: بايد به سمت اميدآفريني حرکت کنيم.
وي با بيان اينکه بايد بين مردم اعتمادسازي کنيم، يادآور شد: شاهد رشد جذب اعتبارات در چهارمحال و بختياري هستيم، بايد اين مسائل را به اطلاع مردم برسانيم، لازمه جهادتببين، کار جهادي است، حاشيه‌پردازي خيانت به مردم محسوب مي‌شود.
حيدري با تاکيد بر اينکه بايد روابط‌عمومي‌ها به‌روز شوند، بيان کرد: اطلاع‌رساني بايد دقيق، صحيح و سريع باشد، تورهاي خبري براي خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شود تا در جريان اقدامات قرار بگيرند و اخبار اميدآفرين را منعکس کنند.
استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: بايد پاسخ ابهامات، شبهات و سوالات خبرنگاران و فضاي مجازي داده شود، شبکه‌سازي بين روابط‌عمومي‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي صورت بگيرد تا دستگاه‌ها نيز از اقدامات ساير دستگاه‌ها اطلاع پيدا کنند.
وي در پايان تاکيد کرد: رسانه‌ها و فضاي مجازي نيازمند محتواي رسانه‌اي براي انتشار هستند، بايد اين محتوي توسط روابط‌عمومي‌ها در اختيار رسانه‌ها قرار بگيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08