حضور حماسي مردم شهرستان بروجن در راهپيمايي ۱۳ آبان

کد خبر: 179548 تاریخ انتشار: 1401/08/13
نمایش: 577
اخبار
فرماندار، امام جمعه و شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان بروجن در پيامي مشترك از حضور پرشور، انقلابي و آگاهانه اقشار مختلف مردم در راهپيمايي ۱۳ آبان قدرداني كردند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، حجت الاسلام والمسلمين "سيد محمد احمدي" امام جمعه شهرستان بروجن، "فتاح کرمي" فرماندار و شوراي هماهنگي تبليغات شهرستان با صدور پيام مشترکي از احساس مسئوليت، حضور پرشور، انقلابي و آگاهانه مردم شهرستان بروجن در راهپيمايي ۱۳ آبان تشکر و قدرداني کردند.

متن پيام به شرح زير است:

«بسم الله الرحمن الرحيم»
حضور حماسي، گسترده و آگاهانه مردم مؤمن، انقلابي و هميشه در صحنه شهرستان بروجن همگام با ساير هموطنان در راهپيمايي باشکوه ۱۳ آبان روز ملي مبارزه با استکبار جهاني، بار ديگر وحدت، انسجام و اتحاد امت اسلامي را به رخ جهانيان کشيد.

 مردم بابصيرت و زمان شناس شهرستان بروجن در کنار ملت ايران اسلامي با حضور پرشور و وحدت آفرين در راهپيمايي روز ملي مبارزه با استکبار جهاني ضمن اعلام حمايت‌ و پشتيباني خود از آرمان‌هاي نظام اسلامي، به توطئه‌هاي استکبار جهاني و عمال مرتجع آنها در منطقه پاسخ محکمي دادند.

 اينجانبان بر خود وظيفه مي‌دانيم از حضور پرشور آحاد مردم شريف و ولايتمدار شهرستان بروجن که جلوه‌اي از عظمت، اقتدار و اتحاد ملي را به نمايش گذاشتيد؛ تقدير و تشکر نموده؛ عزت، عظمت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوري اسلامي را از درگاه خداوند سبحان مسئلت مي‌نماييم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08