سفر رئيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي به شهرستان بروجن + تصاوير

کد خبر: 179594 تاریخ انتشار: 1401/08/19
نمایش: 490
اخبار
رئيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي گفت: روند عمليات اجرايي طرح نهضت ملي مسکن در شهرستان بروجن مطلوب و به مرحله نازک‌کاري رسيده است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، اکبر نيکزاد در بازديد از طرح‌هاي نهضت مسکن ملي اين شهرستان اظهار داشت: از اين تعداد ۱۹۲ هزار واحد در روستاها و ۱۰۸ هزار واحد در شهرها در حال احداث است که با اعطاي تسهيلات ۲۰۰ ميليون توماني که به تازگي با همت دولت و تاکيد رييس‌جمهور به متقاضيان پرداخت مي‌شود روند اجراي طرح‌ها سرعت گرفته است.
وي ادامه داد: تسهيلات ۲۰۰ ميليون توماني با سود پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله کمک بسزايي براي پيشبرد بهتر طرح نهضت ملي مسکن است و تاکنون بانک‌هاي عامل همکاري خوبي براي پرداخت اين تسهيلات داشته‌اند.
رئيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي تعهد بنياد در قالب طرح نهضت ملي را احداث سالانه ۴۰۰ هزار واحد و در مجموع يک ميليون و ۶۰۰ واحد در طول چهار سال اعلام کرد و گفت: چنانچه تا پايان سال عمليات اجرايي ۱۰۰ هزار واحد ديگر نيز آغاز شود بنياد مسکن به تعهد خود در اين خصوص طي سالجاري عمل کرده است.
نيکزاد در ادامه به بازديد خود از طرح نهضت ملي مسکن شهر بروجن اشاره کرد و گفت: طي بازديدي که انجام شد روند عمليات اجرايي طرح در اين منطقه مطلوب است و به مرحله نازک‌کاري رسيده است.
وي خاطرنشان کرد: طرحي که امروز از آن بازديد شد عمليات احداث ۳۶ واحد مسکوني در پنج طبقه است که هر واحد در حدود ۱۰۰ مترمربع مساحت احداث شده است و هر واحد پارکينگ مسقف و انباري هم دارد.
رئيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي خاطرنشان کرد: دولت سيزدهم تمام توان خود را براي احداث مسکن در کشور به کار گرفته است و اميد مي‌رود بتوان با کار جهادي و مديريت ميداني مديران در تمامي استان‌ها شاهد تحقق تعهدات اين نهاد در حوزه احداث مسکن باشيم.

اداي احترام به مقام شامخ شهداي شهر بروجن، ديدار با خانواده شهيد زماني در روستاي سناجان، بازديد از عمليات اجرايي طرح نهضت ملي مسکن، پروژه ۲۰ واحدي مسکن شهري نقنه، بررسي طرح‌هاي بنياد مسکن انقلاب اسلامي در شهرها و روستاها و شرکت در افتتاح طرح خيري مسکن سازي در شهر بروجن از جمله برنامه‌هاي سفر اکبر نيکزاد به شهرستان بروجن است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08