افتتاح مجتمع ۲۴ واحدي زوج‌هاي جوان در بروجن

کد خبر: 179595 تاریخ انتشار: 1401/08/19
نمایش: 373
اخبار
مجتمع ۲۴ واحدي زوج‌هاي جوان نيازمند شهرستان بروجن با حضور رئيس بنياد مسکن کشور افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري؛ فرماندار شهرستان بروجن گفت: مجتمع مسکوني ۲۴ واحدي زوج‌هاي جوان نيازمند و ايتام به همت خير حاج سيد مصطفي طباطبايي ساخته شده است و براي ساخت آن ۳۳ ميليارد تومان هزينه شده است.
 کرمي افزود: اين مجتمع در دو هزار و ۴۰۰ متر مربع ساخته شده و هر واحد صد متر زير بنا دارد.

رييس بنياد مسکن انقلاب اسلامي با اشاره به وجود امنيت و آرامش در ايران اسلامي گفت: اين امنيت به راحتي به دست نيامده است و ثمره خون هزاران شهيد و همراهي و همدلي ملت است که اگر اين ايثارگري‌ها نبود راحتي امروز را نداشتيم.
نيکزاد در ادامه با قدرداني از همراهي خيران کشور اظهار داشت: خيران با ايجاد شغل و احداث مسکن براي جوانان نقش بسزايي در پيشبرد برنامه‌هاي کشور ايفا مي‌کنند.
وي با تاکيد بر اطلاع‌رساني اقدامات خيران کشور و از جمله استان چهارمحال و بختياري، خاطرنشان کرد: نه تنها بايد اين اقدامات ارزشمند را به خوبي به مردم اطلاع‌رساني کرد بلکه مسوولان موظفند تا همراهي با طرح‌هاي خيري را در اولويت کار خود دهند.
رئيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي کشور در حاشيه افتتاح اين مجتمع گفت: بنياد مسکن ۶۵ هزار واحد براي نيازمندان مي‌سازد که ساخت ۴۰ هزار واحد آن را با مشارکت کميته امداد و بسيج سازندگي، ۲۰ هزار واحد با مشارکت بنياد مستضعفان و ۵ هزار با مشارکت خيران است.
 نيکزاد افزود: تعهد سالانه دولت ساخت يک ميليون واحد مسکوني در سال است که بنياد مسکن ساخت ۴۰۰ هزار واحد را تقبل کرده است.
وي گفت: هم اکنون با ساخت ۳۰۰ هزار واحد شهري و روستايي؛ تعهد سال اول بنياد مسکن تکميل مي‌شود.
رئيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي کشور افزود: اين بنياد در مجموع تا ۴ سال آينده يک ميليون و ۶۰۰ هزار واحد مسکوني تکميل و در اختيار مردم مي‌گذارد.

نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي در اين آيين اظهار داشت:  بايد قدر خيراني که در اوضاع و شرايط خاص به ميدان مي‌آيند و دست خانواده‌هاي نيازمند را مي‌گيرند بدانيم و در تکريم اين جايگاه بيش از پيش اقدام شود.
حجت‌الاسلام اميرقلي جعفري ادامه داد: در شرايط کنوني کشور نياز به شنيدن خبرهاي خوب دارد و از اينکه خيران در اين موضوع پيشگام هستند قدردان آنها هستيم و مي‌طلبد چنين اقدامات خدايي و جهادي اطلاع‌رساني شود.
وي با بيان اينکه خيران شهرستان بروجن در استان و کشور نمونه هستند، اظهار داشت: خيران شهرستان در حوزه مدرسه‌سازي، بهداشت و درمان و مسکن سازي اقدامات بسيار زيادي انجام داده‌اند و همچنين طرح‌هاي متعددي در حوزه احداث مسکن در دست اجرا دارند که با تکميل آن در کمک به نيازمندان کمک بسزايي مي‌شود.
نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي با قدرداني از خدمات دولت سيزدهم به ويژه در حوزه بنياد مسکن، تصريح کرد: رييس اين نهاد از ابتداي قبول اين مسئوليت تاکنون سفرهاي بسياري به مناطق مختلف کشور داشته است و براي کمک به مردم حادثه‌ديده اقدامات قابل توجهي صورت گرفته است.
جعفري خاطرنشان کرد: با همت بنياد مسکن ۴۹۶ واحد در مناطق زلزله زده کوهرنگ و انديکا در حال احداث است و تا قبل از فصل زمستان تحويل مردم داده مي‌شود.

رئيس مجمع خيرين مسکن‌ساز شهرستان بروجن نيز در اين آيين با اشاره به فعاليت‌هاي اين مجمع، اظهار داشت: از سال ۹۴ مجمع خيرين مسکن‌ساز شهرستان بروجن فعاليت خود را آغاز کرد و نخستين طرح اين مجمع از سوي خير نيک‌انديش حاج بهرام عزيزي اجرا شد و در اختيار زوج‌هاي جوان نيازمند قرار گرفت.
سيد سيف‌الله فياضي افزود: سومين طرح خيرساز در حوزه مسکن نيز يک مجتمع ۱۱۰ واحدي است که براي کارگران بدون مسکن به همت حاج محمدعلي رجالي اجرا مي‌شود، تاکنون از ۴۰ درصد پيشرفت برخوردار شده و براي آن ۷۵ ميليارد تومان سرمايه‌گذاري شده است.
رييس مجمع خيرين مسکن‌ساز شهرستان بروجن افزود: انتظار مي‌رود مديران دولتي نيز با رفع قوانين دست و پاگير اداري خيران را در اجراي برنامه‌هاي خود ياري دهند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08