در سمينار رويکردها و استانداردهاي جهاني روابط‌عمومي نوين مطرح شد؛

بايد دانش جهاني را به روابط‌عمومي ايراني منتقل کنيم

کد خبر: 179646 تاریخ انتشار: 1401/08/25
نمایش: 368
اخبار
رئيس گروه تخصصي روابط عمومي باشگاه مديريت رسانه و توسعه سواد رسانه‌اي دريونسکو-ايران گفت: با بنيان‌گذاري روابط‌عمومي دانش‌بنيان، ساختار سازي ارتباطات دانش محور، خود ارزيابي دانشي و شناختي، خودسازي مي‌توانيم دانش جهاني را به روابط عمومي ايراني منتقل کنيم.
حميد شکري خانقاه در اولين سمينار رويکردها و استانداردهاي جهاني روابط‌عمومي نوين در چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: دشمن به‌دنبال انتشار ياس و نااميدي در جامعه و کشورمان است، مديران روابط عمومي با ايجاد اميد و نشاط در جامعه بايد اين نقشه شوم دشمنان را خنثي کند.
نويسنده کتاب برنامه ريزي راهبردي ارتباطي در روابط عمومي افزود: دنياي ارتباطات بر پايه اصول رمزگذاري و رمزگشايي نهاده شده است، مديران روابط‌عمومي بايد قادر باشند خوب رمز گذاري و رمز گشايي کنند، همچنين با شناسايي کوچکترين علائم ونشانه‌هاي ايجاد ياس و نا اميدي در جامعه، نقشه دشمنان را خنثي کنند.
وي گفت: مديران روابط‌عمومي بايد مراقب دام‌هاي اين حوزه باشند، تکنولوژي مدرن  و محتواي بي‌کيفيت از دام‌هاي امروزي در اين حوزه است.
شکري بيان کرد: محتواي تکراري، محتواهاي بي‌ربط و اغلب طولاني، محتواي بدون استراتژي ارتباطي از محتواهاي بي‌کيفيت است که بايد مديران از استفاده محتواهاي مذکور باشند.
مدير دپارتمان روابط عمومي موسسه آموزش عالي فناوران حکيم کشور خاطرنشان کرد:  روابط عمومي اثربخش، روابط عمومي است که مشارکت آفريني، عدالت مداري، فکر آفريني، شفافيت آفريني، صداقت آفريني،رضايت‌آفريني و ارزش آفريني را از اهداف مهم خود قرار دهد.
وي با اشاره به اينکه از ارکان اصلي روابط‌عمومي پاسخگو، پاسخ‌يابي، پاسخ دادن و پاسخگو ماندن است، تصريح کرد: در حوزه ارتباطات با افزايش شايستگي‌هاي فردي، مهارت‌هاي حرفه‌اي، دانش و تخصص ارتباطي بايد دنبال تغيير باورها باشيم.
شکري با تاکيد بر اينکه بايد دانش جهاني را به روابط‌عمومي ايراني منتقل کنيم، يادآور شد: با بنيان‌گذاري روابط‌عمومي دانش‌بنيان، ساختار سازي ارتباطات دانش محور، خود ارزيابي دانشي و شناختي، خودسازي مي‌توانيم دانش جهاني را به روابط عمومي ايراني منتقل کنيم، دنيا بر اساس کيفي‌سازي روندها به موفقيت رسيده‌اند و مديران روابط عمومي بايد مدلهاي کيفي را در سازمان‌ها پياده سازي کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08