پيام تبريک فرماندار شهرستان بروجن به مناسبت ميلاد حضرت زينب (س) و روز پرستار

کد خبر: 179760 تاریخ انتشار: 1401/09/09
نمایش: 394
اخبار
فتاح کرمي، فرماندار شهرستان بروجن در پيامي سالروز ولادت حضرت زينب کبري (س) و روز پرستار را تبريک گفت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فتاح کرمي، فرماندار شهرستان بروجن در پيامي سالروز ولادت حضرت زينب کبري (س) و روز پرستار را تبريک گفت.

متن پيام به شرح زير است:
بسم الله الرحمن الرحيم
بي شک پرستاري نه يک حرفه، بلکه جلوه‌اي از رحمت الهي است و جامعه پرستاري مجموعه‌اي پويا با هدفي مقدس سرشار از ايثار، محبت و شيفته خدمت هستند.
امروز پرستاران ايران اسلامي با تأسي از بزرگ پرستار عالم، حضرت زينب کبري (س) بر اساس وظيفه انساني خود به نجات جان مردم فکر مي‌کنند و مي‌کوشند تا درد و رنجي از تن رنجور بيماران کم کنند و نعمت سلامتي را به آنان بازگردانند.
بي‌شک اين جهاد و از خود گذشتگي مدافعان سلامت که يادآور خاطره حضور پرستاران در جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل و کمک‌رساني به رزمندگان دفاع مقدس است؛ همچون مدال زريني بر سينه جامعه پرستاري در تاريخ اين مرز و بوم خواهد ماند.
اينجانب ضمن تبريک با سعادت ولادت عقيله بني هاشم، حضرت زينب (س) و روز پرستار و گراميداشت ياد و خاطره شهداي مدافع سلامت، اين روز را به تمام فعالان و تلاشگران اين عرصه به ويژه پرستاران گرانقدر شهرستان بروجن تبريک و تهنيت عرض مي نمايم و از زحمات و تلاش هاي ارزنده اين قشر شريف تشکر و قدرداني نموده، توفيق روز افزون مقام و منزلت پرستاران زحمتکش را از درگاه ايزد منان مسئلت دارم.
فتاح کرمي 
فرماندار شهرستان بروجن

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08