نشست هم‌افزايي مديران روابط‌عمومي‌ فرمانداري‌هاي ۱۰‌گانه استان به ميزباني فرمانداري شهرستان بروجن برگزار شد

کد خبر: 179808 تاریخ انتشار: 1401/09/14
نمایش: 410
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن روابط‌عمومي‌ها را پُل ارتباطي بين مردم و مديران سازماني عنوان کرد و گفت: فعالان روابط‌عمومي‌ها افسران جهاد تبيين و جنگ رسانه‌اي در شرايط کنوني کشور هستند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن گفت: هم‌اينک حدود ۴۰۰ واحد توليدي در پنج شهرک صنعتي شهرستان بروجن فعاليت دارد.
فتاح کرمي افزود: واحدهاي توليدي ظريف مصور، نخ نگين، فولاد و ورق خودرو از مهم‌ترين صنايع ايران و چهارمحال و بختياري است که در شهرک‌هاي صنعتي شهرستان بروجن فعاليت مي‌کند.
کرمي تصريح کرد: هم‌اکنون روند اجرايي احداث فاز دوم توسعه شهرک صنعتي بروجن بدون هيچ‌گونه معضل و مشکل اجتماعي در حال انجام است.
وي يادآور شد: ظرفيت‌هاي شهرستان بروجن در بخش‌هاي مختلف باعث تسريع در روند توسعه اين شهرستان شده و در توسعه چهارمحال و بختياري هم نقش‌آفرين بوده است
کرمي با اشاره به مسئوليت سخت روابط‌عمومي‌ها، اظهار داشت: روابط‌عمومي در فضاي داخل سازمان‌ها يک واحد مهندسي انسان‌سازي است و در ارتباط بين همکاران با همديگر و با مديران نقش‌آفريني مي‌کند.
وي روابط‌عمومي‌ها را پُل ارتباطي بين مردم و مديران سازماني دانست و گفت: فعالان روابط‌عمومي‌ها افسران جهاد تبيين و جنگ رسانه‌اي در شرايط کنوني کشور هستند.
کرمي به پيشرفت‌هاي جمهوري اسلامي در ۴۳ سال گذشته اشاره و تأکيد کرد: اين پيشرفت‌ها باعث شده تا امروز کشورهاي مختلف دنيا براي ضربه زدن به ايران تمام‌قد در ميدان نبرد بايستند.
گفتني است در اين نشست مسئولان روابط‌عمومي‌هاي فرمانداري‌هاي چهارمحال و بختياري آخرين روش‌هاي نوين اطلاع‌رساني را به‌منظور ارائه مطلوب‌تر اقدامات دولت سيزدهم به مردم با يکديگر بررسي کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08