تدوين پيوست فرهنگي و اجتماعي برگزاري مراسمات در شهرستان بروجن

کد خبر: 179826 تاریخ انتشار: 1401/09/15
نمایش: 439
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: پيوست فرهنگي و اجتماعي برگزاري مراسمات با استفاده از ظرفيت معتمدين، ريش سفيدان، شوراهاي اسلامي، شهرداري‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي تدوين و براي اجرا ابلاغ مي‌گردد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه کارگروه تخصصي فرهنگي، اجتماعي و سلامت اين شهرستان با اشاره به گلايه‌مندي مکرر مردمي در خصوص شرايط نامساعد آب و هوايي، تجمع و تمرکز جمعيتي و مشکلات ترافيکي موجود در محل آرامستان و با توجه به عبور از پيک کرونا، آنفولانزا و رسيدن به وضعيت آبي و رعايت حال خانواده‌هاي متوفي و لزوم توجه به کارکرد اجتماعي، فرهنگي مساجد و حسينيه‌ها گفت: در اين جلسه مقرر شد؛ در مرحله اول با رعايت موازين بهداشتي از جمله تهويه هوا، استفاده از ظروف يکبار مصرف، رعايت فاصله گذاري اجتماعي و... تعدادي از حسينيه‌ها و مساجد از تاريخ ۱۴۰۱/۹/۱۵ جهت خدمات‌دهي به مردم بازگشايي شوند و در مرحله دوم اين تعداد افزايش پيدا مي‌کند.
فتاح کرمي افزود: با توجه به اينکه برگزاري مراسمات، هزينه‌هاي گزافي از قبيل(مداح، صوت، گل آرايي، پذيرايي، اياب و ذهاب و...) به خانواده‌هاي متوفي تحميل مي‌کند؛ به زودي پيوست فرهنگي و اجتماعي برگزاري مراسمات در اين شهرستان با استفاده از ظرفيت معتمدين، ريش سفيدان، شوراهاي اسلامي شهرها، شهرداري‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي تدوين و براي اجرا ابلاغ مي‌گردد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08