500 ميليارد ريال اعتبار براي اجراي طرح‌هاي عمراني شهر فرادنبه اختصاص يافت

کد خبر: 179912 تاریخ انتشار: 1401/09/24
نمایش: 431
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: افزون بر ۵۰۰ ميليارد ريال اعتبار در حوزه‌هاي مختلف ورزشي، زيرساخت، راه‌هاي ارتباطي و... به شهر فرادنبه اختصاص يافت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در نشست شوراي اداري اين شهرستان که در شهر فرادنبه برگزار شد گفت: افزون بر ۵۰۰ ميليارد ريال اعتبار در حوزه‌هاي مختلف ورزشي، زيرساخت، راه‌هاي ارتباطي و... براي شهر فرادنبه مصوب شده است که اميد است با صرف اين اعتبارات شاهد تحولات خوبي در اين شهر باشيم.
فتاح کرمي با بيان اينکه خوشبختانه استان چهارمحال و بختياري از رتبه دوم بيکاري در رتبه چهاردهم قرار گرفت، گفت: بايد سرمايه‌گذاري و اشتغال را بومي سازي کرد و امروز استفاده از ظرفيت بخش خصوصي از به کارگيري ظرفيت دولتي مهمتر است.
 کرمي با اشاره به تقويت بازارچه‌هاي صنايع دستي اظهار کرد: بهترين کيفيت رنگ و مواد در قالي فرادنبه است و نبايد از کنار اين ظرفيت‌ به سادگي گذشت و بايد به اصالت فرش فرادنبه در ايران بازگشت.
وي در ادامه با اشاره به اعتباراتي که سال جاري براي فرهنگسراي شهر فرادنبه در نظر گرفته شده است، گفت: اميدواريم که فرهنگسراي شهر فرادنبه هر چه سريع تر به بهره برداري برسد.
فرماندار بروجن با اشاره به طولاني شدن اجراي شبکه فاضلاب و تصفيه خانه شهر فرادنبه گفت: در دولت سيزدهم اعتبارات خوبي براي اين طرح تخصيص داده شده است.
فتاح کرمي افزود: ۲۵ ميليارد اعتبار براي اين تصفيه خانه در نظر گرفته شده است که ۱۴ ميليارد آن تخصيص يافته و از اين ميزان ۱۲ ميليارد آن نقد و دو ميليارد آن نيز به صورت اسناد قابل عرضه در فرابورس است.
کرمي با بيان اين که پروژه مسير ورودي شهر فرادنبه به سرعت در حال انجام است، گفت: اين پروژه طي چند ماه آينده زير بار ترافيک خواهد رفت.
وي همچنين با اشاره به ۶۴۰ ميليون تومان اعتبار در بحث زيرساخت هاي شهرک صنعتي فرادنبه در سال جاري، گفت: در حوزه استخر شناي شهر فرادنبه نيز حدود دو ميليارد تملک و چهار ميليارد نيز اعتبارات سفر در نظر گرفته شده است.
گفتني است در پايان اين نشست از دستگاه‌هاي اجرايي فعال در حوزه جواني جمعيت تجليل شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08