پيگيري وضعيت مصدومان و بازماندگان حادثه آتش‌سوزي ميني‌بوس در شهر نقنه

کد خبر: 179938 تاریخ انتشار: 1401/09/28
نمایش: 454
اخبار
در جلسه‌اي با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن، جمعي ديگر از مسئولان استاني و شهرستان وضعيت مصدومان و بازماندگان حادثه آتش‌سوزي ميني‌بوس در شهر نقنه پيگيري شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: در راستاي ماده 60 قانون تأمين اجتماعي، آتش سوزي ميني بوس حامل کارگران سردخانه بهار در شهر نقنه حادثه ناشي از کار تلقي شده است.
فتاح کرمي اظهار کرد: با تشکيل کميته‌اي متشکل از نماينده فرمانداري و ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعي و تأمين اجتماعي در اولين فرصت با مراجعه به درب منازل و دريافت مدارک مورد نياز مستمري افراد حادثه ديده و بازماندگان، از کارافتادگي و همچنين پرداخت استراحت‌هاي پزشکي و هزينه هاي درماني انجام خواهد شد.
کرمي افزود: اطمينان داده مي‌شود که با تکميل تحقيقات قضايي، به صورت قاطع با قصور احتمالي برخورد و نتيجه اقدامات اعلام خواهد شد.
وي ضمن تسليت به خانواده‌هاي داغديده گفت: به احترام جان‌باختگان اين حادثه و ابراز همدردي با خانواده‌هاي محترم، مردم شهرستان بروجن و به ويژه شهر نقنه روز پنج شنبه يکم دي ماه 1401 در شهرستان بروجن عزاي عمومي اعلام و همچنين روز پنجشنبه مراسمي در حسينيه کاروان شهر نقنه رأس ساعت 14 تا 15:30 برگزار مي‌گردد.

گفتني است اين جلسه با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن، بخشدار مرکزي، اعضاي شوراي تأمين (فرماندهي ناحيه مقاومت بسيج، فرماندهي انتظامي شهرستان، دادستان عمومي و انقلاب) مديران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي و تامين اجتماعي استان، سرپرست اورژانس پيش بيمارستاني و مدير حوادث دانشگاه علوم پزشکي و جمعي از مسئولان شهرستان و خانواده‌هاي حادثه آتش سوزي ميني بوس در محل فرمانداري برگزار شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08