هدف از تشکيل شوراهاي اسلامي شهري و روستايي خدمت خالصانه به مردم است

کد خبر: 180014 تاریخ انتشار: 1401/10/05
نمایش: 386
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: اعضاي شوراهاي اسلامي با اشراف به قانون، مطالبات مشخص و درست از دستگاه‌هاي اجرايي و خدمات‌رسان داشته باشند و براي تحقق خواسته‌هاي مردم بکوشند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در کارگاه آموزشي ويژه اعضاي شوراي اسلامي شهرها و روستاهاي اين شهرستان گفت: استفاده از نظام شورايي به عنوان يکي از فصول قانون اساسي در توسعه مديريت شهري و روستايي غير قابل انکار است و يقينا گام‌هاي توسعه حاصل همدلي، همکاري و هم افزايي بين اعضاي شورا و ديگر نهادها و سازمان‌هاي متولي است.
فتاح کرمي اظهار کرد: با توجه به گذشت چند دوره از عمر نظام شورايي و تغييراتي که در حوزه‌هاي تخصصي، فني، شهرسازي، فرهنگي، اجتماعي و سياسي به وجود آمده است؛ به نظر مي‌رسد براي تربيت مديران حوزه شهري و روستايي در تراز انقلاب اسلامي و ايجاد بستر براي خدمت بيشتر شورا به جامعه، نياز به اصلاح بخش‌هايي از قانون شهرداري و شوراهاي اسلامي است.
کرمي يکي از مؤلفه‌هاي مهم در انجام سريع امورات شهرداري‌ها و دهياري‌ها را انشا و تصويب صحيح مصوبات عنوان کرد.
گفتني است اين نشست با حضور رئيس شوراي اسلامي استان، مدير صندوق بيمه کشاورزان، روستاييان و عشاير استان، مديران کل دفتر امور شهري و روستايي و شوراهاي استانداري، دادستان عمومي و انقلاب شهرستان، شهرداران و اعضاي شوراهاي اسلامي شهرها و روستاهاي شهرستان بروجن در محل سالن جلسات فرمانداري برگزار شد‌.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08