ترويج سبک زندگي حضرت زهرا(س) در جامعه ضرورت دارد

کد خبر: 180119 تاریخ انتشار: 1401/10/20
نمایش: 432
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن: ترويج سبک و سيره زندگي حضرت زهرا(س) به عنوان يک الگو در جامعه امروزي ضروري است و اين سيره بايد براي نسل آينده نهادينه شود.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در جلسه هماهنگي و برنامه ريزي ميلاد حضرت فاطمه الزهرا (س)، هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر و ايام الله دهه مبارک فجر با بيان اينکه زنان نقش و جايگاه مهمي در جامعه امروز دارند؛ گفت: شرايط بايد به‌ گونه‌اي باشد که حرمت بانوان در محيط جامعه و همچنين در خانواده‌ها رعايت شود. 
فتاح کرمي براهتمام ويژه در برگزاري هر چه با شکوه تر برنامه‌هاي هفته بزرگداشت مقام زن تأکيد کرد و افزود: بايد براي معرفي و انتقال سيره زندگي آن بانوي بزرگ اسلام به نسل نوجوان و جوان بيش از پيش تلاش کرد.

سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن همچنين با بيان اينکه دهه فجر فرصت مناسبي براي بيان دستاوردها و عملکرد نظام جمهوري اسلامي است گفت: برنامه‌هاي گراميداشت اين دهه بايد به شکل منسجم و باشکوه برگزار گردد و روحيه اميد و نشاط به عنوان يک اولويت در جامعه ترويج پيدا کند.
فتاح کرمي خواستار برگزاري برنامه‌هاي متنوع و ويژه با محوريت مردم، در حوزه‌هاي مختلف شد و افزود: وحدت و همدلي بين مردم و مسئولان به هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌هاي دهه مبارک فجر مي‌انجامد.

گفتني است در پايان اين جلسه بهنام ربيعي به عنوان مسئول جديد شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان بروجن معرفي و از خدمات ناصر جانشکر مسئول سابق شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان قدرداني شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08