آمادگي ستاد فرماندهي عمليات پاسخ به بحران شهرستان بروجن

کد خبر: 180177 تاریخ انتشار: 1401/10/27
نمایش: 425
اخبار
فتاح کرمي، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن از آماده باش ۲۴ اکيپ و پايگاه هلال احمر، راهداري، پليس راه و اورژانس ۱۱۵ در سطح اين شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: در پي بارش برف اعضاي ستاد پيشگيري، هماهنگي و فرماندهي عمليات پاسخ به بحران اين شهرستان به منظور مقابله با حوادث احتمالي در حالت آماده باش کامل هستند و از تمام ظرفيت دستگاه‌هاي اجرايي استفاده و اقدامات و برنامه ريزي هاي لازم در اين خصوص صورت گرفته است.
فتاح کرمي همچنين از آماده باش ۵ اکيپ راهداري با ۱۹ ماشين، ۲ اکيپ پليس راه، ۴ اکيپ و ۳ پايگاه هلال احمر و ۱۰ پايگاه اورژانس ۱۱۵ در سطح اين شهرستان خبر داد‌ و اظهار کرد: تمام محورهاي مواصلاتي اين شهرستان باز هستند و تردد به دليل برودت هوا و لغزندگي جاده‌ها به کندي صورت مي‌گيرد و شهروندان از ترددهاي غير ضروري در جاده‌ها خودداري کنند.
کرمي با اشاره به اينکه در اين شهرستان ۲۷۵ کيلومتر طول مسير رودخانه، ۶۶۹ کيلومتر مسيل و ۳۰نقطه حادثه خيز وجود دارد اظهار کرد: به منظور مقابله با حوادث احتمالي، از مسيل‌ها، آبراه‌ها، بندهاي خاکي و ساير نقاط مستعد حادثه بازديد ميداني به عمل آمده است.
رئيس ستاد پيشگيري، هماهنگي و فرماندهي عمليات پاسخ به بحران شهرستان بروجن افزود: ميزان بارش سامانه اخير در شهر بروجن تا ساعت ۱۶:۳۰ امروز بيست و هفتم دي ماه ۷/۳۰ ميليمتر مي‌باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08