روابط عمومي‌ها در جهت پرشورتر كردن برنامه‌هاي دهه‌فجر گام بردارند

کد خبر: 180284 تاریخ انتشار: 1401/11/09
نمایش: 421
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن از اجراي بيش از ۵۰۰ برنامه در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: روابط عمومي‌ها در جهت پرشورتر کردن برنامه‌هاي دهه فجر گام بردارند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در جلسه شوراي هماهنگي روابط عمومي‌ها و کميته‌هاي دستگاه‌ها و نهادها و رسانه ملي ستاد دهه فجر اين شهرستان گفت: روابط عمومي‌هاي ادارات و نهادهاي اين شهرستان در دهه مبارک فجر خدمات و عملکرد نظام و دولت را براي مردم به خوبي اطلاع رساني و بازگو کنند.
فتاح کرمي با بيان اينکه روابط عمومي‌ها پل ارتباطي بين مردم و مسئولان هستند؛ بر ارتباط مؤثر با رسانه‌ها به عنوان بهترين و مهمترين ابزار براي اطلاع رساني خدمات تأکيد کرد.
کرمي با اشاره به نقش ارزشمند رسانه و روابط عمومي در آگاه سازي افکار عمومي نسبت به نظام مقدس جمهوري اسلامي در ايام الله دهه فجر، ايجاد فضاي شور و نشاط در جامعه و افزايش همبستگي و اتحاد ملي، انعکاس به موقع اخبار، گزارشات و عملکرد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي را خواستار شد.
وي با اشاره به اين که بيش از ۵۰۰ برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در اين شهرستان اجرا مي‌شود افزود: گلباران قبور مطهر شهدا، برگزاري جشنواره قرآني، مراسم گراميداشت ۲۰ بهمن، شب شعر انقلاب، ديدار با خانواده معظم شهدا در طول دهه فجر، برگزاري جشنواره غذاي سالم، نواختن زنگ انقلاب، پويش پرچم افتخار "سه رنگ پر صلابت"، برگزاري مسابقات فرهنگي، ورزشي و افتتاح پروژه هاي عمراني و ... از جمله اين برنامه‌هاست.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08