اسکان اضطراري رانندگان و مسافران در محورهاي مواصلاتي شهرستان بروجن / دستگاه‌هاي امدادي در آماده‌باش کامل هستند

کد خبر: 180305 تاریخ انتشار: 1401/11/11
نمایش: 396
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: با توجه به وزش باد شديد و کولاک برف اسکان اضطراري براي رانندگان و مسافران در محورهاي مواصلاتي شهرستان بروجن در نظر گرفته شده است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: با توجه به وزش باد شديد و کولاک برف در گردنه‌‌ها و محورهاي مواصلاتي، مسجد امام حسن (ع) بروجن و آموزشگاه هجرت گندمان به‌منظور اسکان اضطراري رانندگان و مسافران درنظر گرفته شده است.
فتاح کرمي اظهار کرد: به علت کولاک و لغزندگي جاده‌ها، تصادف‌هاي زنجيره‌اي در محور بروجن به خوزستان به وقوع پيوست که اکيپ هاي راهداري، امدادي، هلال احمر، اورژانس و آتش نشاني به محل اعزام شد و هم اکنون محور مواصلاتي بروجن خوزستان با تلاش راهداران باز مي‌باشد و محور نقنه به سميرم از ناحيه سميرم برف روبي نشده و بسته است.
کرمي از آمادگي 100درصدي دستگاه‌هاي امدادي و خدماتي خبر داد و افزود: دستگاه‌هاي راهداري، امدادي و خدمات رسان اين شهرستان با ظرفيت ۱۶۰ نفر نيروي انساني و ۶۰ دستگاه برف روبي آماده ارائه خدمات در سطح معابر، جاده‌ها و محورهاي مواصلاتي مي‌باشد.
وي تأکيد کرد: تردد به دليل برودت هوا و لغزندگي جاده‌ها به کندي صورت مي‌گيرد و شهروندان از ترددهاي غير ضروري در جاده‌ها خودداري کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08