آخرين وضعيت پرونده و مصدومان حادثه آتش‌سوزي ميني‌بوس در نقنه

کد خبر: 180316 تاریخ انتشار: 1401/11/12
نمایش: 409
اخبار
سرپرست فرمانداري بروجن با اشاره به پرونده قضايي جانباختگان حادثه آتش‌سوزي ميني‌بوس حامل کارگران در نقنه، گفت: کارشناسان حوزه‌هاي مختلف نظر خود اعلام کرده‌اند و دادستان بر اساس اين نظرات ميزان قصور را اعلام مي‌کند، آخرين مصدوم روز گذشته از کما خارج شد.
فتاح کرمي با حضور در خبرگزاري ايسنا و در گفتگو با خبرنگار اين رسانه در خصوص حادثه آتش‌سوزي ميني‌بوس حامل کارگران خانم يک واحد صنعتي شهر نقنه از توابع شهرستان بروجن، اظهار کرد: اين حادثه بسيار تلخ بود، زماني‌که ابعاد حادثه را مورد بررسي قرار مي‌دهيم، مي‌بينيم که يک بي‌ احتياطي در استفاده از وسايل گرمايشي غيراستاندارد موجب اين حادثه شد.

سرپرست فرمانداري بروجن افزود: به‌دليل نبود نظارت حادثه آتش‌سوزي ميني‌بوس در نقنه رخ داد، باتوجه به اينکه اين حادثه در يک محيط بسته اتفاق افتاد، شدت آن نيز بالاتر بود، از لحظات اوليه حادثه به مسئله ورود جدي داشتيم، در بيمارستان حضور پيدا کرديم و به سرعت پرونده قضايي نيز در اين خصوص تشکيل شد.

وي با بيان اينکه در حادثه آتش‌سوزي ميني‌بوس حامل کارگران در نقنه ۶ نفر جان خود را بر اثر بالا بودن جراحات از دست دادند، گفت: يک نفر از بيمارستان مرخص شد و ديروز نفر آخر از کما خارج شده‌ است و اين دو نفر روند درمان را تا بهبودي ادامه مي‌دهند.

کرمي در خصوص حمايت از کارگران آسيب‌ديده در حادثه آتش‌سوزي ميني‌بوس بروجن، توضيح داد: مقرر شد با حمايت مسئولان مرتبط حمايت از خانواده‌هاي آسيب‌ديده در دستور کار قرار بگيرد، مستمري سه خانوار برقرار شد و اميدواريم هر ۶ خانواده جانباختگان را مورد حمايت تامين اجتماعي و مستمري قرار دهيم.

سرپرست فرمانداري بروجن بيان کرد: سازمان تامين اجتماعي تمام هزينه‌هاي درمان آسيب‌ديدگان از حادثه آتش‌سوزي ميني‌بوس حامل کارگران يکي از واحدهاي توليدي نقنه را تقبل کرده و کمک‌هاي ديگري از طريق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي به اين خانواده شده است.

وي تاکيد کرد: در ايام دهه فجر براي يادبود و گراميداشت جانباختگان حادثه آتش‌سوزي ميني‌بوس حامل کارگران نقنه مسابقات فوتسال برگزار خواهد شد.

کرمي با اشاره به پرونده قضايي جانباختگان حادثه آتش‌سوزي ميني‌بوس حامل کارگران در نقنه، يادآور شد: کارشناسان حوزه‌هاي مختلف نظريه خود اعلام کرده‌اند و دادستان بر اساس اين نظرات ميزان قصور را اعلام مي‌کند و با جديت پيگير اين پرونده هستيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08