خانه جوان شهرستان بروجن افتتاح شد

کد خبر: 190757 تاریخ انتشار: 1401/12/21
نمایش: 519
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن با بيان اينكه جوانان محور حرکت و توسعه جامعه هستند، گفت: مسئولان نقش مهمي در ايجاد بسترهاي مناسب براي رشد و شکوفا شدن استعداهاي جوانان دارند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در آيين افتتاح خانه جوان با بيان اينكه جوانان محور حرکت و توسعه جامعه هستند، گفت: مسئولان نقش مهمي در ايجاد بسترهاي مناسب براي رشد و شکوفا شدن استعداهاي جوانان دارند.
فتاح کرمي هدف از راه‌اندازي خانه‌هاي جوان را ايجاد مراکز رشد و توسعه اجتماعي _ فرهنگي در حوزه جوانان عنوان کرد و اظهار کرد: جوانان بزرگترين سرمايه هر جامعه‌اي براي رشد و بالندگي هستند و اعتماد به آنان نتايج درخشاني را دارد.
کرمي با بيان اينکه جوانان هر جامعه از نشاط اجتماعي و انگيزه بالا براي فعاليت برخوردار هستند اظهار کرد: بايد از اين فرصت در جهت ارتقاي سرمايه‌هاي اجتماعي استفاده کنيم تا گام اساسي در جهت توسعه کشور برداشته شود.
وي با تأکيد بر لزوم استفاده از ظرفيت سمن‌ها گفت: سمن‌ها در اين شهرستان از لحاظ كمي و كيفي شكوفايي و رشد خوبي داشته‌اند و در جهت نشاط اجتماعي، جواني جمعيت، ساماندهي امور جوانان فعاليت‌هاي خوبي را انجام داده‌اند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08