4 روستاي شهرستان بروجن داراي دهياري شد

کد خبر: 190784 تاریخ انتشار: 1401/12/23
نمایش: 650
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن با اشاره به نقش دهياري‌ها در توسعه عمراني، اقتصادي، اجتماعي و... روستاها گفت: 4 روستاي اين شهرستان داراي دهياري شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در جلسه شوراي اداري دهياران شهرستان بروجن به ميزباني بخش بلداجي گفت: با عنايت به ماده واحده قانون تأسيس دهياري‌هاي خودکفا در روستاهاي کشور مصوب 14/04/1377 و با موافقت وزير محترم کشور و پيرو پيگيري‌هاي  بعمل آمده، وفق ضوابط مربوطه با تأسيس دهياري در روستاهاي چشمه علي،کتک سفلي، دهخدا از توابع بخش گندمان و روستاي سيف آباد بخش بلداجي موافقت گرديد.

فتاح کرمي اظهار کرد: شهرستان بروجن داراي 42 روستا در بخش‌هاي مرکزي، بلداجي و گندمان بوده که از اين تعداد هم اکنون 33 روستا داراي دهياري مي‌باشد.

کرمي با اشاره به نقش دهياري‌ها در توسعه عمراني، اقتصادي، اجتماعي و... روستاها گفت: راه اندازي دهياري‌ها  باعث پيشرفت در روستاها خواهد شد و پروژه هاي عمراني، فرهنگي، ورزشي و... با جديت پيگيري و گام‌هاي توسعه را در همه زمينه‌ها ارتقا دهيم.

وي خواستار مشارکت دهياران در احداث اردوگاه‌هاي گردشگري، توسعه طرح‌هاي بوم گردي و گردشگري و برگزاري جشن گلريزان آزادي زندانيان جرايم غير عمد در ماه مبارک رمضان شد.

گفتني است با هدف آشنايي دهياران با زيرساخت‌هاي صنعتي و فراهم کردن زمينه توسعه و پيشرفت روستاها از شرکت ناري سپهر سپنتا بلداجي و واحد توليد گز بازديد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08