بازديد از روند خدمات رساني به مسافران نوروزي در شهرستان بروجن + تصاوير

کد خبر: 190838 تاریخ انتشار: 1401/12/29
نمایش: 468
اخبار
سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهار محال و بختياري و فرماندار شهرستان بروجن از نحوه اسکان و روند خدمات رساني به مهمانان نوروزي بازديد کردند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، محسن حسين ميرزايي سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهار محال و بختياري، فتاح کرمي، فرماندار شهرستان بروجن، بخشدار مرکزي و جمعي ديگر از  مسئولان از مکان‌هاي اسکان، محل هاي راهنماي گردشگر و... بازديد ميداني کردند و از نزديک در جريان نحوه خدمت‌رساني به مسافران نوروزي قرار گرفتند.

محسن حسين ميرزايي سرپرست معاونت سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري چهار محال و بختياري گفت: در اين شهرستان برنامه ريزي خوبي در نحوه خدمات رساني، معرفي ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي شهرستان به مهمانان نوروزي صورت گرفته که اميدواريم اين خدمات تا پايان سفرهاي نوروزي ادامه داشته باشند و خدمات خوبي به مسافرين نوروزي ارائه شود.

سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن نيز از آمادگي کامل اين شهرستان در استقبال از مسافران نوروزي خبر داد و گفت: كليه امكانات و تجهيزات براي خدمات رساني هر چه بهتر از مسافران نوروزي فراهم مي‌باشد.
فتاح کرمي افزود: برپايي و اسکان ستادهاي نوروزي در راستاي تحقق مطالبات مردمي و با هدف ارائه خدمات به مسافران نوروزي و گردشگران در شهرستان بروجن راه اندازي شده است.

حضور در گلزار شهداي شهر بروجن، بازديد از موزه مردم شناسي، محل اسکان آموزش و پرورش، محل هاي راهنماي گردشگر و بازارچه موقت سوغات و صنايع دستي شهر بروجن، پايگاه هلال احمر نگين، مجتمع خدماتي و رفاهي نگين، بازارچه موقت سوغات و صنايع دستي در بخش گندمان از برنامه‌هاي سفر يک روزه معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار به شهرستان بروجن بود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08