سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن:

مطالبات مردم مورد توجه ويژه باشد

کد خبر: 190863 تاریخ انتشار: 1402/01/07
نمایش: 415
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: بايد پيگيري جدي‌ مطالبات مردم به‌ويژه در حوزه معيشت و اقتصاد مورد توجه مسئولان باشد. 
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در پايان ارتباط ويدئو کنفرانسي ديدار نوروزي مسئولان سراسر کشور با رئيس‌جمهور و جلسه شوراي اداري استان گفت: بايد پيگيري جدي‌ مطالبات مردم به‌ويژه در حوزه معيشت و اقتصاد مورد توجه مسئولان باشد. 

فتاح کرمي اظهار کرد: با اتحاد، هم افزايي و انسجام همه، بويژه مسئولين، نخبگان و افراد تاثير گذار و وجود ظرفيت‌هاي ارزشمند در اين شهرستان تلاش کنيم با خدمتگزاري صادقانه و بي منت به مردم عزيز که ولي نعمتان اين انقلاب هستند گره از مشکلات آنان باز کنيم و لازمه آن ارائه ايده‌ها و برنامه‌هاي جديد در جهت ايجاد تحول و تحقق شعار سال است. 

کرمي با اشاره به لزوم مسئوليت پذيري مسئولان افزود: در شرايط حساس کنوني که دشمن تلاش مي‌کند الگوي مديريت اسلامي را نا کارآمد معرفي کند؛ مسؤليت ما سنگين‌تر است و بايد با تمام توان در خدمت مردم بود و پشت ميز نشيني را رها کرد و وارد ميدان شد.

رئيس شوراي اداري شهرستان بروجن تأکيد کرد: بايد در جذب اعتبارات تخصيص يافته به شهرستان مخصوصا اعتبارات و تسهيلات ابلاغي سفر رياست محترم جمهوري و اتمام پروژه‌هاي نيمه تمام اهتمام ويژه‌ اي به کار گرفت تا با رشد توليد و مهار تورم به روند رو به رشد و توسعه متوازن و همه جانبه ايران اسلامي کمک کرد.

کرمي افزود: مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي در راستاي جهاد تبيين رسانه‌هاي گروهي را تقويت، تا عملکرد دولت را به مردم اطلاع‌رساني کنند.

وي تصريح کرد: با برنامه‌ريزي مطلوب و هدفمند در سال جديد براي رسيدن به اهداف عاليه نظام تلاش شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08