اداره استاندارد و گمرک در شهرستان بروجن راه اندازي مي‌شود

کد خبر: 190961 تاریخ انتشار: 1402/01/20
نمایش: 394
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن با اشاره به سهم ۴۵ درصدي اين شهرستان از صادرات استان و استقرار ۴۰ درصد صنايع در اين شهرستان گفت: در راستاي تعامل، همکاري و رفع مشکلات توليدکنندگان و صادرکنندگان، امسال اداره گمرک و استاندارد در اين شهرستان راه اندازي مي‌شود.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در جلسه شناسايي و رفع مشکلات واحد‌هاي توليدي_صنعتي، هدف از برگزاري جلسه را بررسي و پيگيري مسائل شرکت‌ها و واحد‌هاي توليدي عنوان کرد و گفت: انتظار مي‌رود براي رفع مسائل در سال "مهار تورم و رشد توليد" هدف گذاري شود.

فتاح کرمي با اشاره به استقرار ۴۰ درصد صنايع استان در شهرستان بروجن و سهم ۴۵ درصدي اين شهرستان از صادرات استان گفت: در راستاي همکاري، تعامل و رفع مشکلات توليدکنندگان، صادرکنندگان و صنعتگران، در سال جاري اداره گمرک و استاندارد در اين شهرستان راه اندازي مي‌شود.

کرمي با بيان اينکه از طريق کميته کارگري، ستاد تسهيل و رفع موانع توليد و ... دغدغه و مطالبات صنعتگران را رصد و پيگيري مي‌کنيم تأکيد کرد: از هيچ خدمتي در مسير تحقق برنامه‌ها در بخش صنعت فروگذار نخواهيم بود و از همه ظرفيت‌هاي موجود در راستاي حمايت از توليد کنندگان، رشد توليد و اشتغال استفاده مي‌کنيم.

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري گفت: در نشست‌هاي شهرستاني مسائل و مشکلات شهرک‌هاي صنعتي و واحد‌هاي توليدي احصا و دستگاه‌هاي ذيربط براي رفع مشکلات عوامل توليد، اشتغال و سرمايه گذاري اهتمام لازم را داشته باشند.

محمد کاظم منزوي با اشاره به نامگذاري سال از سوي مقام معظم رهبري به سال مهار تورم و رشد توليد اظهار کرد: اميد است صنعت، عوامل کارفرمايي و کارگري با کمترين دغدغه و اميدواري بيشتر در جبهه اقتصادي به استمرار فعاليت‌هاي خود بپردازند.

گفتني است جلسه شناسايي و رفع مشکلات واحد‌هاي توليدي، صنعتي شهرستان بروجن به رياست فتاح کرمي، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن و با حضور سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري، سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت، مديران کل شهرک‌هاي صنعتي استان، کمرگ، تعاون، کار و رفاه اجتماعي، رئيس سازمان تأمين اجتماعي، رئيس خانه صنعت استان و دستگاه‌هاي متناظر شهرستاني و مديران عامل واحد‌هاي توليدي در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08