دعوت فرماندار براي حضور پرشور و گسترده مردم در راهپيمايي روز قدس

کد خبر: 190988 تاریخ انتشار: 1402/01/24
نمایش: 264
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن با صدور پيامي مردم ولايتمدار و هميشه در صحنه شهرستان را به حضور گسترده در راهپيمايي روز جهاني قدس دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري؛ فتاح کرمي، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن با انتشار پيامي از مردم شريف و هميشه درصحنه اين شهرستان دعوت کرد تا با شرکت در راهپيمايي روز جهاني قدس، عزت و اقتدار خويش را در حمايت از قدس شريف به منصه ظهور بگذارند.

فتاح کرمي در اين پيام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحيم
روز جهاني قدس، ابتکار معمار کبير انقلاب اسلامي و عرصه اي براي اتحاد و يکپارچگي قدرت امت اسلامي در حمايت از ملت مظلوم فلسطين و اعلام برائت از جبهه استکبار و صهيونيسم جهاني است، روز قدس، روز رژه و ابهت سپاهيان اسلام در برابر چشمان حيرت زده‌ي مستکبرين و خونخواران جهان و روز برائت و اعلام نفرت عمومي ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژيم اشغالگر قدس و حامي آن، شيطان بزرگ، آمريکاي جنايتکار است .
امسال نيز همچون سال هاي گذشته مردم غيور و انقلابي  شهرستان بروجن با شرکت فعال و حضور باشکوه در راهپيمايي روز قدس، ديگر بار خروش قهرمانانه خويش را عليه اشغالگران غاصب قدس به نمايش گذارده و همگام و همدوش با هموطنان و ساير ملت هاي مسلمان دنيا، نفرت خود را از صهيونيسم ابراز مي دارند و با  فريادهاي مستحکم، آزادي قدس شريف را از چنگال خونين سفاکان جنايتکار سرخواهند داد.
اينجانب ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان از همه مردم شريف، شهيدپرور و هميشه درصحنه شهرستان بروجن دعوت مي‌کنم با حضور باشکوه و حماسي در راهپيمايي روز جهاني قدس ضمن تجديد بيعت با آرمان‌هاي پاک امام راحل و نائب برحقش حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، مدظله‌العالي، بار ديگر با شرکت در راهپيمايي يوم‌الله قدس، عزت و اقتدار خويش را در حمايت از قدس شريف همگام با مردم سراسر کشور به منصه ظهور بگذارند.
فتاح کرمي 
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08