تأکيد بر تعامل، اتحاد و همدلي در حوزه ورزش شهرستان بروجن

کد خبر: 190990 تاریخ انتشار: 1402/01/24
نمایش: 496
اخبار
در نشست فرماندار شهرستان بروجن و مديرکل ورزش و جوانان بر تعامل، اتحاد و همدلي در حوزه ورزش تأکيد شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: هيچ کسي حق تحقير بروجن را ندارد؛ تحقير بروجن يعني ناديده گرفتن المپيکي‌ترين شهر جهان، يعني ناديده گرفتن مصطفي و محمد قنبري‌ها، ناديده گرفتن دکتر ابوالقاسم بختيار اولين متخصص جراحي ايراني، بهمن رافعي‌ها و حيدرعلي طالب‌پورها، حسين هاديپورها، ملک مسعودي‌ها، تحقير بروجن يعني ناديده گرفتن سجاد مرداي‌ها، ارزنده‌ها، غياثي‌ها و 57 ملي پوش خانم و آقا، تحقير بروجن يعني ناديده گرفتن صبا رضايي رتبه 3 کنکور تجربي و بسياري ظرفيت‌هاي ارزشمند ورزشي، علمي، فرهنگي و... که موجبات دغدغه‌مندي و ناراحتي بنده را در عزل و نصب رئيس جديد اداره ورزش و جوانان بدون هماهنگي قبلي فراهم کرد.

فتاح کرمي اظهار کرد: مسئوليت هر آنچه که اتفاق افتاد را مي‌پذيرم، اما اکنون افرادي که مدعي قانون گرايي در استان هستند سوابق خود را بررسي کنند که در حق بروجن چقدر کوتاهي روا داشته اند. 

کرمي گفت: آقايان "ايمان بحريني" و "بهمن موحدپور" هر دو  از ظرفيت‌هاي ورزشي شهرستان بروجن و براي من عزيز و ارزشمند هستند.

وي افزود: از محضر ورزشکاران و پيشکسوتان ورزشي که باعث تکدر خاطر آنها شدم؛ عذرخواهي نموده و اميددارم با تعامل، اتحاد و همدلي شاهد وقوع اتفاقات خوب در حوزه ورزش و جوانان باشيم.

 مديرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري گفت: بابت سوء تفاهم و ناهماهنگي بوجود آمده در حوزه اداري، حق با فرماندار محترم است و از اين بابت عذرخواهي مي‌کنم. 

موعود بنيادي فر اظهار کرد: با عامل اين ناهماهنگي در مجموعه استاني برخورد شده است؛ تغيير لازمه هر جامعه و مجموعه پويا بوده و يقيناً اداره ورزش و جوانان بروجن هم از اين قاعده مستثني نيست.

وي افزود: اميد اينکه اين اتفاق، باب خيري براي تعامل و هماهنگي بيشتر در جهت توسعه ورزش در شهرستان بروجن باشد.

در پايان نشست "بهمن موحد پور" به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجن معرفي شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08