حضور حماسي مردم شهرستان بروجن در راهپيمايي روز قدس

کد خبر: 190996 تاریخ انتشار: 1402/01/25
نمایش: 360
اخبار
امام جمعه، سرپرست فرمانداري، نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي و شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان بروجن در پيامي مشترک از حضور پرشور، انقلابي و آگاهانه اقشار مختلف مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس قدرداني كردند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، متن پيام به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
من لـم يشـکرالمخلوق لـم يشـکر الخالـق

به فضل الهي، مردم مومن و ولايتمدار شهرستان بروجن، همگام و همنوا با ملت شريف و وظيفه شناس ايران اسلامي امروز هم همچون گذشته با حضور حماسي خود، اقتدار، صلابت و وحدت مسلمانان آزادي خواه حامي مظلومان در برابر ظالم و در رأس آن‌ها شيطان بزرگ آمريکا و صهيونيست کودک کش را با بصيرت، ديانت و تکليف مداريشان به معناي واقعي به نمايش گذاشتند و با خلق اين حماسه‌ي بي بديل و ماندگار، برگ افتخار ديگري بر صفحات تاريخ درخشان اين مرز و بوم افزودند.

ضمن تحسين و ارج نهادن به شور و شعور راهپيمايان روز جهاني قدس، به پاس اين حماسه بزرگ و باشكوه و حضور آگاهانه و مدبرانه، بر خود لازم مي‌دانيم از آحاد مردم فهيم و شريف شهرستان بروجن و برگزار کنندگان راهپيمايي عظيم يوم ا... قدس قدرداني نماييم.

اميد است همواره در پرتو عنايات حضرت حق و پيروي از رهنمودهاي مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) روز به روز شاهد اعتلا و پيشرفت ايران اسلامي، توفيقات بيشتر نظام مقدس جمهوري اسلامي در دفاع از ملت هاي مظلوم و آزادگان سراسر جهان باشيم.از درگاه ايزد منان، عزت، اقتدار و پايندگي روزافزون اسلام و مسلمين و پيروزي نهايي مردم سرزمين حماسه و مقاومت را خواستاريم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08