تفاهم‌نامه راه‌اندازي نمايندگي استاندارد در شهرستان بروجن امضا شد

کد خبر: 191028 تاریخ انتشار: 1402/01/27
نمایش: 371
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: در راستاي همکاري، تعامل و رفع مشکلات توليدکنندگان، صادرکنندگان، صنعتگران، انجام تعهدات و با توجه به شعار سال در حوزه توليد تفاهم نامه راه‌اندازي نمايندگي استاندارد در اين شهرستان امضا شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: در راستاي همکاري، تعامل و رفع مشکلات توليدکنندگان، صادرکنندگان، صنعتگران، انجام تعهدات و با توجه به شعار سال در حوزه توليد تفاهم نامه راه‌اندازي نمايندگي استاندارد در اين شهرستان امضا شد.

فتاح کرمي با اشاره به استقرار ۴۰ درصد صنايع استان در اين شهرستان و سهم ۴۵ درصدي اين شهرستان از صادرات استان اظهار کرد: اميد است ظرف مدت کوتاهي نسبت به افتتاح اين نمايندگي اقدام شود.

مدير کل استاندارد چهارمحال و بختياري گفت: با راه اندازي اين نمايندگي، انجام وظايف و مأموريت‌هاي اداره کل استاندارد استان در حوزه نظارت بر واحد‌هاي توليدي تحت پوشش در شهرستان‌هاي بروجن و لردگان تسهيل خواهد شد.

مهدي پژوهش افزود: براي تحقق شعار سال "مهار تورم و رشد توليد"، نياز به سرعت بخشي توليد و تسهيل در کار توليدکنندگان است؛ بر اين اساس با راه‌اندازي نمايندگي استاندارد در اين شهرستان مي‌توان قسمتي از موانع را رفع کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08