سهم شهرستان بروجن از مصوبات سفر رييس‌جمهور بيش از ۲۳ هزار ميليارد ريال است

کد خبر: 191065 تاریخ انتشار: 1402/01/30
نمایش: 367
اخبار
فرماندار بروجن با اشاره به روند توسعه شهرستان گفت: در سفر رييس‌جمهور به چهارمحال و بختياري ۲۳ هزار و ۴۹۰ ميليارد ريال براي اين شهرستان مصوب شده است.
به گزارش خبرنگار ايرنا، فتاح کرمي روز چهارشنبه در بازديد از خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) شهرکرد تاکيد کرد: با تخصيص اين اعتبارات در ۲سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ وضعيت بخش‌هاي مختلف شهرستان بروجن متحول مي‌شود.

وي افزود: براساس هماهنگي‌هاي انجام شده با سازمان مديريت و برنامه‌ريزي چهارمحال و بختياري قرار شد تا هفته آينده بُرش شهرستاني اعتبارات استان و شهرستان‌ها از مبلغ‌هاي تخصيص يافته اعتبارات سفر رييس‌جمهور به استان مشخص و به فرمانداري‌ها اعلام شود.

کرمي تصريح کرد: جذب سريع‌تر اعتبارات شهرستان بروجن از محل مصوبات سفر رييس‌جمهور، ملي، استاني، شهرستاني و ساير رديف‌هاي بودجه‌اي در دستور کار مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي اين شهرستان قرار دارد.

وي يادآور شد: طرح آب‌رساني کشاورزي روستاهاي سيبک و آورگان منطقه چغاخور بخش بلداجي شهرستان بروجن، بهسازي قنات‌ها، ارتقاي راه‌هاي روستايي، ساخت سد آقبلاغ و اجراي طرح‌هاي عمراني ديگر از مصوبه‌هاي مختص شهرستان بروجن در سفر رييس‌جمهور به چهارمحال و بختياري است.

فرماندار بروجن در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: خبرگزاري جمهوري اسلامي در سطح ملي و به‌ويژه ايرنا در استان در اطلاع‌رساني نقش پيشتاز و اثرگذار دارد.

وي گفت: خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) بزرگ‌ترين و مهم‌ترين خبرگزاري کشور و چهارمحال و بختياري است که در اطلاع‌رساني شفاف، جهاد تبيين و اُميدآفريني نقش‌آفريني مي‌کند.

کرمي تاکيد کرد: خبرنگاران خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا شهرکرد) با اطلاع‌رساني به‌موقع، شفاف و دقيق عملکرد مطلوبي در انعکاس اقدامات دولت سيزدهم و انتشار اخبار مربوط به آن دارد.

مدير روابط‌عمومي فرمانداري بروجن نيز گفت: خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا شهرکرد) در انعکاس به‌موقع اخبار اين شهرستان نقش مؤثز و قابل‌قبول دارد.

زينب خديوي تصريح کرد: همکاري و تعامل خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا شهرکرد) با دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان بروجن و پيگيري خواسته‌هاي مردم از ديگر ويژگي‌هاي اين رسانه پُرمخاطب به‌شمار مي‌رود.

وي افزود: اميد است با افزايش همکاري‌ها بين خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا شهرکرد) و مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان بروجن بتوان نسبت به تقويت اطلاع‌رساني اقدامات دولت سيزدهم در اين شهرستان اقدام کرد.

به گزارش ايرنا، بروجن در ۶۰ کيلومتري مرکز چهارمحال و بختياري واقع شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08