۱۰۰ درصد شهرهاي بروجن به شبکه جمع‌آوري فاضلاب متصل مي‌شود

کد خبر: 191114 تاریخ انتشار: 1402/02/07
نمایش: 338
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن با اشاره به توسعه زيرساخت‌ها گفت: ۱۰۰ درصد جمعيت شهرهاي اين شهرستان تا ۲ سال آينده از خدمات شبکه جمع‌آوري فاضلاب بهره‌مند مي‌شوند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فتاح کرمي اظهار کرد: اين در حالي است که ميانگين بهره‌مندي جمعيت شهري کشور از خدمات شبکه جمع‌آوري فاضلاب کمتر از ۶۰ درصد است.
وي استفاده از پساب فاضلاب به‌عنوان يک منبع آب پايدار و ارزشمند به‌ويژه براي صنعت را جزو سياست‌هاي وزارت نيرو دانست و افزود: قسمتي از پساب تصفيه‌خانه شهر بروجن به فولاد چهارمحال و بختياري اختصاص يافته و در حال استفاده است.
کرمي تصريح کرد: همچنين توافق‌هايي براي استفاده از پساب تصفيه‌خانه شهر فرادنبه شهرستان بروجن در حوزه صنعت شده است که به‌زودي عملياتي مي‌شود.
وي يادآور شد: هم‌اکنون طرح تصفيه‌خانه بلداجي شهرستان بروجن با ۹۰ درصد پيشرفت فيزيکي در حال اجرا است که پس از تکميل و بهره‌برداري از پساب آن در بخش‌هاي مختلف به‌ويژه صنعت استفاده خواهد شد.
کرمي با اشاره به برنامه‌ريزي براي استفاده از پساب تصفيه‌خانه‌هاي بلداجي و گندمان شهرستان بروجن پس از تکميل و بهره‌برداري اظهار داشت: عمليات اجرايي تصفيه‌خانه و شبکه جمع‌آوري فاصلاب شهر سفيددشت اين شهرستان هم آغاز شده است که مي‌توان از پساب آن در حوزه‌هاي مختلف به‌خصوص صنعت بهره‌گيري کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08