نهم ارديبهشت، روز شوراها گرامي باد

کد خبر: 191118 تاریخ انتشار: 1402/02/08 08:11:55
نمایش: 336
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در پيامي فرا رسيدن نهم ارديبهشت، روز شوراهاي اسلامي را به تمامي اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا تبريک گفت.
⏪ به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، متن پيام فتاح کرمي به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
وَالَّذِينَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَمْرُهُمْ شُورَىٰ بَيْنَهُمْ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ يُنْفِقُونَ(سوره شوري آيه ۳۸) 
نهم ارديبهشت روز شوراها نشان ابراز تجلي اراده مردم در تعيين سرنوشت جامعه است؛ که با خود نشاني بارز از بلوغ مردم سالاري ديني در جامعه اسلامي دارد.

در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران نيز تشکيل شوراها براي انجام بهتر امور مورد توجه قرار گرفته است و بر اين اساس نهاد شوراهاي اسلامي براي اداره مناسب شهرها و روستاها در سراسر کشور شکل گرفت.

بدون شک حضور، همراهي و مشارکت گسترده مردم يکي از نشانه‌هاي بارز مردم سالاري ديني در نظام مقدس جمهوري اسلامي بوده و شوراها نيز با دارا بودن ماهيتي مردمي و نشأت گرفته از آراي مردم مي‌توانند نقش بسزايي در تداوم و پيشرفت ميهن اسلامي‌مان داشته باشند.

اينجانب نهم ارديبهشت‌ماه، روز شوراهاي اسلامي را به اعضاي شوراي اسلامي شهرها و روستاهاي شهرستان بروجن که با وظيفه‌شناسي درحل مشکلات شهر و روستا تلاش مي نمايند تبريک عرض مي‌نمايم؛ اميدوارم در سايه عنايات حضرت باريتعالي در سال "مهار تورم و رشد توليد" به ‌عنوان حلقه‌هاي رابط دولت و ملّت با داشتن سرمايه عظيم اعتماد عمومي و با تکيه بر اصل وظيفه‌شناسي و بهره‌مندي از خرد جمعي در راستاي تحقق اهداف شعار سال موفق، پيروز و سربلند باشيد.
فتاح کرمي
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08