پيام تبريک بخشدار مرکزي به مناسبت روز شوراها

کد خبر: 191121 تاریخ انتشار: 1402/02/09
نمایش: 349
اخبار
زهره صمدي، بخشدار مرکزي شهرستان بروجن طي پيامي فرا رسيدن نهم ارديبهشت روز شوراها را تبريک گفت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، متن پيام به شرح زير است: 

بسم الله الرحمن الرحيم
نهم ارديبهشت روز شوراهاي اسلامي، نهاد مقدسي که در راستاي عمل به آيه «و امرهم شورا بينهم» و اجراي اصول قانون اساسي جمهوري اسلامي بنا نهاده شده است تا با مشارکت و حضور گسترده ملت ايران، نيل به اهداف عاليه نظام ميسر شود.
بي ترديد تعامل،همفکري و مشورت از مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگي اجتماعي انسان ها بشمار مي روند، دين مبين اسلام نيز به عنوان مکتبي جامع و همه‌جانبه‌نگر به تمام ابعاد وجودي و نيازهاي انسان توجه کرده است و به لحاظ جامعيت، سعادت‌بخشي و پويايي که در آموزه‌هاي خود دارد به هم فکري و مشورت توجه ويژه‌اي کرده و اهميت و جايگاه آن را متذکر نموده است.
شوراها به عنوان پيشاني مديريتي در شهر و روستا مي تواند نقش تعيين کننده اي در توسعه داشته باشند که البته در اين زمينه مشارکت مردم به عنوان اصلي ترين سرمايه اجتماعي بسيار مهم است.
اينجانب نهم ارديبهشت‌ماه، روز ملي شوراهاي اسلامي را به اعضاي شوراي اسلامي روستا و شهرهاي بخش مرکزي شهرستان بروجن تبريک عرض نموده و اميدوارم در سايه عنايات خداوند حکيم و رحمان به‌عنوان حلقه‌هاي رابط دولت و ملّت با داشتن سرمايه عظيم اعتماد عمومي و با تکيه بر اصل وظيفه‌شناسي و بهره‌مندي از خرد جمعي در راستاي تحقق اهداف عاليه نظام موفق،پيروز و سربلند باشند.
زهره صمدي بروجني
بخشدار مرکزي شهرستان بروجن

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08