نشست هم انديشي تشکل‌هاي کارگري و کارفرمايي برگزار شد

کد خبر: 191140 تاریخ انتشار: 1402/02/09
نمایش: 335
اخبار
با حضور استاندار چهارمحال و بختياري نشست هم انديشي تشکل‌هاي کارگري و کارفرمايي به منظور ارائه راهکارهاي تحقق شعار سال در شرکت فرآورده‌هاي نسوز مهرگداز شهر سفيددشت برگزار شد.
استاندار چهارمحال و بختياري در نشست تشکل‌هاي کارگري و کارفرمايي در قطب صنعتي سفيددشت با تبريک روز کارگر گفت: دولت سيزدهم براي توسعه صنعت و سرمايه‌گذاري هُلدينگ‌هاي اين حوزه به‌ويژه بخش خصوصي برنامه‌ريزي دارد.
 غلامعلي حيدري تاکيد کرد: در اين راستا از توان تخصصي و علمي اعضاي شوراي گفت‌وگوي دولت و بخش خصوصي بهره‌گيري مي‌شود.
وي افزود: کارگران نقش بسزايي در تحقق شعار سال دارند و در رشد توليد به‌عنوان خط مقدم فعاليت مي‌کنند و سرمايه‌گذاري در حوزه صنعت از اولويت‌هاي مسئولان چهارمحال و بختياري به‌شمار مي‌رود.
حيدري به تلاش‌هاي مطلوب کارگران حوزه صنعت چهارمحال و بختياري اشاره و تصريح کرد: صنعت براي ايجاد اشتغال، کاهش نرخ بيکاري و رونق اقتصادي نقش مهمي دارد و دولت سيزدهم براي ايجاد انگيزه بين کارگران به‌منظور رشد توليد برنامه‌ريزي و تلاش مي‌کند.
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به نام‌گذاري سال‌جاري از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي به‌نام «مهار تورم، رشد توليد» اظهار داشت: تحقق اين اهداف به‌منظور اُميدآفريني در جامعه به‌ويژه ميان کارگران ضروري است.
وي افزود: دولت سيزدهم با رفع مشکلات مربوط به فروش نفت و حضور در عرصه‌هاي بين‌المللي توانست اُميدآفريني را به جامعه تزريق کند.
حيدري تصريح کرد: بايد با تلاش، انسجام و وحدت بتوانيم زمينه سرمايه‌گذاري را افزايش دهيم و نسبت به اشتغال‌زايي اقدام کنيم.
وي يادآور شد: در دولت سيزدهم جايگاه چهارمحال و بختياري از ۲ به ۱۴ ارتقاء پيدا کرد و رتبه اين استان ۱۲ رده بهبود يافت.
وي بالاترين شأن مسئولان را خدمت‌رساني بي‌منت به مردم دانست و گفت: با کار جهادي و فعاليت شبانه‌روزي براي تحول در حوزه‌هاي مختلف چهارمحال و بختياري اقدام مي‌شود و چرخه صنايع مهم در اين استان خواهد چرخيد.
حيدري به گام‌هاي بلند براي سرمايه‌گذاري در چهارمحال و بختياري همزمان با فعاليت دولت سيزدهم اشاره و تاکيد کرد: دور دوم سفرهاي استاني رييس‌جمهور باعث تحول در حوزه‌هاي مختلف توسعه‌اي مي‌شود.
وي يادآور شد: دولت سيزدهم براي رفع دغدغه‌هاي موجود، ايجاد مراکز رفاهي براي کارگران و کارمندان و جامعه بازنشستگان اهتمام دارد که تحقق آن نيازمند پيگيري است.
حيدري حضور ميداني در طرح‌هاي مختلف را باعث تسريع در روند رفع مشکلات موجود دانست و اظهار داشت: حضور رييس‌جمهور و ساير مسوولان بين مردم و کارگران نشان‌دهنده اهميت اين قشر در خط مقدم توليد به‌شمار مي‌رود.
گفتني است در اين نشست تعدادي از مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي و نمايندگان کارگران شهرستان بروجن ديدگاه‌ها، نظرها و پيشنهادهاي خود را در حوزه‌هاي کاري مرتبط ارائه کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08