12 ارديبهشت، سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز بزرگداشت مقام معلم

کد خبر: 191177 تاریخ انتشار: 1402/02/12 08:57:41
نمایش: 305
اخبار
بخشدار مرکزي شهرستان بروجن در پيامي فرا رسيدن 12 ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز بزرگداشت مقام معلم را تبريک گفت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، متن پيام به شرح زير است:

بسمه تعالي
در گذر زمان چه بسيار رخدادها که از خاطره تاريخ محو مي‌شوند و چه انسان هايي که مي‌آيند و مي‌روند و نشاني از آنان برجاي نمي‌ماند، اما وقايعي هستند که زمان و مکان را در مي‌نوردند و انسان‌هايي نيز هستند که در هميشه تاريخ حضوري جاودانه دارند. بي گمان از آن وقايع مانا، «شهادت» و از آن انسان هاي جاودانه، نام «معلم» بر تارک زمين و زمان مي‌درخشد.

دوازدهم ارديبهشت يادآور رادمردي بزرگ و مجاهدي دانشمند است که نقشي فراموش نشدني در تاريخ پر فراز و نشيب انقلاب اسلامي دارد؛ مردي که علم را با زيور اخلاق آراست و با نگاهي ژرف، نمايي زيبا و جامع از نظام فکري اسلام به جهانيان عرضه نمود.

بدون شك اهميت و نقش كليدي و بي‌بديل نظام تعليم و تربيت در توسعه و پيشرفت همه جانبه بر کسي پوشيده نيست و رشد و شکوفايي و بالندگي علمي، فرهنگي و اخلاقي جامعه، مرهون تلاش و مجاهدت معلمين و فرهنگيان عزيز «اين سفيران هدايت و روشني و پيام آوران نور و آگاهي و دانايي» است. انسان هاي خردمندي كه به عنوان يكي از با ارزش ترين سرمايه هاي اجتماعي كشور و مؤثرترين عنصر محقق كننده مأموريت هاي نهاد آموزش و پرورش در مسير تربيت نسل ها و شكوفا شدن استعدادهاي آينده سازان، حق بزرگي بر گردن آحاد جامعه داشته و همه بايد قدرشناس و قدردان زحمات و تلاش هاي گران سنگ اين قشر فرهيخته و اثرگذار باشيم.

اينجانب ضمن گرامي داشت ياد و خاطره استاد شهيد مرتضي مطهري، اين روز بزرگ را به تمامي معلمين گرانقدر در شهرستان بويژه بخش مرکزي تبريک عرض نموده،  از مسئوليت‌پذيري، تلاش صادقانه و تدابير ارزشمند همه معلمين فرهيخته صميمانه تشکر نموده، از خداوند متعال، سلامتي، عزت، پيشرفت و توفيق روزافزون  در استمرار خدمات شايسته و ماندگار به فرزندان اين مرز و بوم و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مسألت مي نمايم و آرزومندم که تأييدات الهي، همواره قرين راهشان باشد.
زهره صمدي بروجني
بخشدار مرکزي

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08