استاندار چهارمحال وبختياري پيگير رفع مشکلات طرح نهضت ملي مسکن

کد خبر: 191180 تاریخ انتشار: 1402/02/12
نمایش: 321
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: بازديد و سرکشي از روند اجراي نهضت ملي مسکن در شهرستان ها و بررسي مشکلات و موانع از برنامه هاي اولويت دار در استان است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، استاندار چهارمحال و بختياري در بازديد از روند اجراي طرح نهضت ملي مسکن در الهيه بروجن گفت: در بازديد از الهيه بروجن، مشکلاتي از جمله تأمين آب کارگاهي بخشي از پروژه ها مطرح و با حضور نماينده آبفا، بر حل اين مورد تأکيد شد.
وي الحاق زمين براي تعيين تکليف متقاضياني که حداقل آورده را واريز کرده اند را از ديگر موارد مطرح کرد و افزود: الحاق ۶۰ هکتار زمين در دستور کار اداره کل راه و شهرسازي و در مراحل نهايي است.
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به روند مناسب ساخت و ساز نهضت ملي مسکن در بروجن، ضمن دعوت از اقشار مختلف و بويژه متقاضيان براي بازديد از طرح در کل استان، ادامه داد: همراهي و تکميل آورده متقاضيان در افزايش سرعت پروژه ها بسيار تأثيرگذار خواهد بود.
وي اظهار اميدواري کرد؛ با روند مناسب و تکميل مرحله به مرحله پروژه ها، تعداد قابل توجهي از واحدهاي نهضت ملي مسکن استان و بروجن در طول سال جاري تحويل متقاضيان گردد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08