تخصيص شش هزار و 300 ميليارد ريال اعتبارات سفر رياست جمهوري به شهرستان بروجن

کد خبر: 191220 تاریخ انتشار: 1402/02/15
نمایش: 357
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن از تخصيص شش هزار و 300 ميليارد ريال اعتبارات مصوب سفر رياست جمهوري به اين شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در جلسه کميته برنامه ريزي با بيان اينکه در سفر رياست جمهوري به چهارمحال و بختياري 18هزار و 400 ميليارد ريال براي اين شهرستان مصوب شده، گفت: شش هزار و 300 ميليارد ريال اعتبار در فصل‌ها و پروژه‌هاي مختلف تخصيص پيدا کرده است‌.

فتاح کرمي با اشاره به اعتبارات عمراني شهرستان بروجن در سال گذشته، مطرح کرد: اعتبارات تملک دارايي شهرستان بروجن 860 ميليارد ريال در سال گذشته بود که 80 درصد آن تاکنون محقق شده است.

 کرمي اظهار کرد: از مديران کل و دستگاه‌هاي اجرايي انتظار مي‌رود اعتبارات تخصيص يافته منجر به اشتغال شوند و مردم شاهد توسعه و پيشرفت شهرستان باشند.

وي افزود: مسئولان دستگاه هاي اجرايي شهرستان بروجن پيگيري لازم را در خصوص جذب و هزينه اعتبارات سال 1401 در فرصت باقي مانده به عمل آورند.

کرمي تأکيد کرد: همچنين تمامي مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي مکلف به بازديد از پروژه‌ها و ارائه گزارش پيشرفت فيزيکي به دبيرخانه کميته برنامه‌ريزي شهرستان مي‌باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08